Site icon IAS

אטלס גלובל עם המבט קדימה

שוק הטיסות לטורקיה "מתחמם" עם כניסתה של חברת התעופה נוספת לקו הטיסות  בין ישראל לטורקיה. אטלס גלובל השיקה את טיסתה הראשונה לפני כשבועיים וכבר התוצאות עולות על הציפיות. בתחילת הדרך הכריזה החברה על הפעלת 4 טיסות שבועיות והערב באירוע בישרה על מעבר לטיסה יומית החל מחודש דצמבר הקרוב.

אטלס גלובל מציעה טיסות ישירות וסדירות לאיסטנבול אטאטורק ומשם לעשרות יעדי המשך פופולריים כמו אמסטרדם, ציריך, פריז, לונדון, מילנו, קופנהגן, שטוקהולם ועוד, כמו גם לערים בכל רחבי טורקיה. כל הטיסות במחירים משתלמים ביותר ובלוח זמנים נוח.

עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאישן נציגת החברה בישראל : " חברת אטלס גלובל התחילה לטוס לארץ במתכונת של 4 טיסות שבועיות סדירות והיום באירוע כבר הודיעה על מעבר לטיסה יומית. כמות ההזמנות שקיבלנו הפתיעה את כולם, מה שהביא את חברת התעופה לשקול להשיק טיסות גם ליעדים נוספים כמו אנטליה ודלמן. המוצר מעולה הוא כולל פרימיום אקונומי, מחלקת עסקים וכמובן שירות מצוין. צ'ק אין מקוצר ומועדף בנמלי התעופה וכניסה ללאונג' המפואר בנמל התעופה באיסטנבול."   

TOLGA TA?KESEN, מנהל מכירות לאזור המזרח התיכון בחברת אטלס גלובל:" אנו מאוד גאים על השקת הטיסות לתל אביב והחל מחודש דצמבר נעבור לטיסה יומית. הנוסעים יראו את ההבדל בין המוצר שאנחנו מציעים בהשוואה למתחרים שלנו בקו לאיסטנבול, זאת מכוון שאנחנו לא חברת לאו קוסט. מחלקת העסקים שלנו היא חוויה מהנה וייחודית, מושבי עור ומרווח של 100 ס"מ בין המושבים. באקונומי פלוס מרווח של 77 ס"מ. אנו מציעים לנוסעים כבודה של עד 30 ק"ג באקונומי פלוס ועד 40 ק"ג במחלקת עסקים. השירות כולל ארוחה חמה, שתייה קרה/חמה." 

החברה הטיסה 3.6 מיליון נוסעים בשנת 2016 וצפויה להטיס 4.5 מיליון נוסעים עד סוף השנה. מספר מטוסי החברה יגדל מ-25 מטוסים ל-30 בשנת 2017. אטלס גלובל הפעילה טיסות ל-35 יעדים ב-20 מדינות בשנת 2016 והשנה תגיע כבר ל-45 יעדים ב-23 מדינות.

איוב קרא, שר התקשורת, שהתכבד להגיע לאירוע אמר: " אני מברך את חברת התעופה אטלס גלובל על הפעלת הטיסות לישראל. טורקיה עבור ישראל נחשבת למדינת מפתח באזורנו ויש צורך לבצע את שיתוף הפעולה בהסכמה מלאה בין שני הצדדים. אנו מזמינים ומברכים כל טורקי שמעוניין לבקר בישראל ובמיוחד בירושלים, בואו בהמוניכם. אנחנו עושים מאמצים גדולים של שיתוף פעולה עם טורקיה באמצעות הסכמים כלכלים ואחרים וזה מה שגורם לשלום ואינטרסים משותפים בין שני העמים. זה גם המפתח לעצור את התפשטות הקיצונים באזור כולו. אני מאחל לכולם בהצלחה וכל טוב."

המחירים הלוך ושוב מת"א לאיסטנבול מ-195$ , לאמסטרדם מ-257$,  לציריך מ-287$, לקופנהגן מ-259$, לשטוקהולם מ-296$, לפריז מ-314$, לונדון מ-415$ ועוד, כל המחירים כוללים שירות מלא ומיסים. הכרטיסים ניתנים לרכישה אצל כל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט של החברה.

סרטון וידאו:

Exit mobile version