Site icon IAS

אושר המיזם המשותף של דלתא ווירג?ין

חברות התעופה דלתא איירליינס ווירג'ין אטלנטיק בירכו היום על החלטת משרד התחבורה האמריקאי לאשר את המיזם המשותף שלהן על ידי הענקת חסינות מפני טענת מונופול על נתיבים בין צפון אמריקה לבריטניה.

 

קביעת משרד התחבורה האמריקאי הינה אישור ליתרונות הצרכניים הברורים של השותפות והיא תאפשר לחברות התעופה להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן, להרחיב את אפשרויות הטיסה לנוסעים משני עברי האוקיינוס האטלנטי, ובעיקר לשפר את אפשרויות הטיסה ללקוחות עסקיים בקו ניו-יורק-לונדון.

 

אד בסטיאן, נשיא דלתא איירליינס, אמר: "אנו שמחים שמשרד התחבורה הכיר בכך ששותפות חסינה בפני טענה למונופול מציעה יתרונות משמעותיים ללקוחות. החופש לשיתוף פעולה מלא עם וירג'ין אטלנטיק יפתח עידן חדש של תחרות הנדרשת בקו ניו-יורק-לונדון. יש לנו רקורד מוכח בהצלחת מיזמים משותפים, ואנו מצפים בכיליון עיניים להדק את קשרינו עם וירג'ין אטלנטיק".

 

בבקשה שהגישו למשרד התחבורה האמריקאי, ציינו דלתא ווירג'ין אטלנטיק כי קרוב ל-60% מחלונות הזמן להפעלת טיסות (slots) בשדה התעופה הית’רו בלונדון נמצאים בשליטת בריטיש אירווייז ושותפיה. כתוצאה מכך, חברות תעופה אלו שולטות בטיסות בין ארה"ב לבריטניה, ובכלל זה בשוק הטיסות בקו ניו-יורק-לונדון, השוק העסקי החשוב בעולם. הודות לצירוף חלונות הזמן של וירג'ין אטלנטיק בהית’רו וחוזקו של המותג הבריטי עם חברת התעופה האמריקאית הבולטת דלתא, המיזם המשותף יציע תחרות משמעותית בשוק, שממנה ייהנו לקוחות משני עברי האוקיינוס. 

 

קרייג קריגר, מנכ"ל וירג'ין, הוסיף: "יום זה טומן בחובו הזדמנות עצומה לנוסעי וירג'ין אטלנטיק ולעסקיה. השותפות שלנו עם דלתא משמעה כי נוכל להציע לוח טיסות נוח ומתואם ורשת קווים רחבה הרבה יותר, ולהעניק את אפשרויות הטיסה וחוויית הטיסה הטובות ביותר לטסים בטיסות טרנס-אטלנטיות. וירג'ין אטלנטיק מציעה זה קרוב ל-30 שנה חוויה ושירות עטורי פרסים לנוסעים הטסים בטיסות טרנס-אטלנטיות, וכיום אישור ה- ATI פירושו הוא שנוכל לצבור תנופה ולשפר עוד יותר את השירות לצרכן בהית’רו".

 

לוח טיסות חדש בין ניו-יורק JFK ללונדון הית’רו

 

במסגרת השותפות, המציבה את הלקוח בראש סדר העדיפויות, חשפו חברות התעופה לוח טיסות חדש לשוק התחרותי בקו ניו יורק-לונדון, המיועד בעיקר לנוסעים עסקיים, המציע סה"כ 9 טיסות יומיות ישירות. החל מ-30 במרץ 2014, דלתא ווירג'ין אטלנטיק יפעילו לוח טיסות מתואם בין ניו-יורק JFK ללונדון הית’רו, אשר יכלול שבע טיסות יומיות ישירות בשעות נוחות. לוח הטיסות החדש יכלול טיסות יוצאות מדי 30 דקות בשעות השיא של הערב המוקדמות, ולאחר מכן מדי שעה עד 22:30 מניו-יורק JFK ללונדון הית’רו, ו-7 טיסות יומיות המפוזרות לאורך היום מלונדון הית’רו לניו-יורק JFK, כולל שתי טיסות היוצאות בשעות אחר הצהריים המאוחרות ובשעות הערב המוקדמות. את טיסות אלו ישלימו שתי טיסות יומיות

ישירות בין שדה התעופה ניוארק ניו-יורק ולונדון הית’רו. דלתא ווירג'ין אטלנטיק יפעילו את לוח הטיסות החדש בין ניו-יורק JFK ללונדון הית’רו החל מ-30 במרץ 2014.

 

לוח שעות טיסה: מלונדון לניו יורק:09:05-11:50, 10:15-13:15, 11:30-14:25,14:00-16:40, 16:15-19:05, 17:35-20:30, 20:05-23:00.

 

 

מניו יורק ללונדון: 07:40-19:40, 06:50*-18:30, 07:20*-19:00, 08:00*-19:30,

08:45*-20:30, 09:25*-21:30, 10:40*-22:30

 

*הטיסה מגיעה ביום למחרת

 

 

שתי חברות התעופה יעבדו יחד כדי לתאם הזדמנויות במועדי טיסות ובקווים נוספים.

יחדיו, שתי חברות התעופה יפעילו סה"כ 32 טיסות יומיות ישירות בשעות השיא בין צפון אמריקה ובריטניה, כאשר מתוכן 24 טיסות יפעלו בין לונדון הית’רו ליעדים פופולריים בארה"ב, כגון לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אטלנטה ו-וושינגטון. לקוחות עסקיים ייהנו גם משירות איכותי: מחלקות העסקים של דלתא ווירג'ין אטלנטיק מציעות ייחוד של מושבי מיטה שטוחה לחלוטין, הפונים קדימה ואשר לכולם גישה למעבר. בנוסף, שתי חברות התעופה יציעו מחלקת תיירים פרימיום בטיסות הטרנס-אטלנטיות שלהן.

 

כבר עתה מוצעות ללקוחות אפשרויות טיסה משופרות בעקבות השותפות. לדוגמה, הלקוחות כבר נהנים מקוד שרינג (הסכמי קוד משותף) ב-104 קווים המציעים טיסות המשך נוחות ל-63 יעדים בצפון אמריקה ובבריטניה. מהשותפות משתמע גם כי חברי תכניות הנוסע המתמיד SkyMiles ו- Flying Club זוכים  ליותר הזדמנויות לצבור ולהשתמש במיילים/נקודות, וללקוחות הפרימיום ישנה גישה לטרקליני מועדון

Sky Club של דלתא ול- Virgin Atlantic Clubhouse גם יחד.

 

בנוסף, נוסעי מחלקת העסקים מקבלים עדיפות בצ'ק-אין, עלייה למטוס, טיפול בכבודה וזכאות מטען גדולה יותר בכל הטיסות הבינלאומיות המופעלות על ידי דלתא ווירג'ין אטלנטיק – לרבות טיסות שאינן נכללות בהסכם הקוד שרינג.

 

דלתא ווירג'ין אטלנטיק יחשפו שיפורי מוצר נוספים במהלך השנה אשר ישפרו את חוויית הטיסה של לקוחות טיסות טרנס-אטלנטיות.

Exit mobile version