Site icon IAS

אורי גורן מונה למנהל מחלקת שיווק דיגיטל באל על

אורי גורן (41) בעל תוארBA  בכלכלה ותקשורת ו- MBA  במנהל עסקים עם התמחות בשיווק , בעל ניסיון של 15 שנים בעולם השיווק.

בתפקידו הקודם, אורי הקים וניהל את מחלקת השיווק ,השירות והמכירות הדיגיטלי בשטראוס מים, לרבות תחום החדשנות וייזום שיתופי פעולה מסחריים בפלטפורמות הדיגיטליות. במסגרת תפקידו הוביל לצמיחה של מאות אחוזים בפעילות המכר הדיגיטלית לגיוס לקוחות חדשים ,להסטה של עשרות אחוזים מהפניות למוקדי השירות למיקוד פעולות בפלטפורמות הדיגיטליות ועוד. אורי הוביל את שטראוס מים לזכייה בפרס המי"ל 2014 על שירות "טכנאי בקליק"

לפני כן עבד 6 שנים בחברת פלאפון במגוון תפקידים שיווקים במסגרתם היה בצוות שהוביל את השקת ומיתוג רשת High Speed GSM . את תחילת דרכו החל ב 2001 במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי שם עבד 4 שנים.

עינת ינאי ראש אגף שיווק באל על אמרה היום:  "עולם התעופה והתיירות הינו אחד הקטליזטורים בעולמות ה online בעולם. אל על כאחת החברות הגדולות במשק הישראלי המשקיעה בעולמות אלו בראיה גלובלית בכלל השווקים העולמים בהם אנו פועלים, ומפעילה עשרות אתרים ואפליקציות ברחבי העולם שמה דגש מרכזי בפעילות השיווקית והמסחרית בזירה זו".

"אנו מברכים על הצטרפותו של אורי לצוות מערך השיווק באל על. אורי הוא בעל ניסיון עשיר בעולמות השיווק במגוון עולמות תוכן, ובפרט בעולמות ה e commerce  על כלל נגזרותיהם ועולמות ה mobile ואמור להצעיד את החברה לשלבים מתקדמים עוד יותר בעולמות ה online.אני מאחלת לאורי הצלחה רבה בתפקידו החדש. הוסיפה עינת ינאי "

Exit mobile version