Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס תטוס לטוקיו וקייפטאון

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מרחיבה את היצע היעדים הארוכים שלה ותטוס לטוקיו (יפן) וקייפטאון (דרום אפריקה). אוסטריאן תפעיל 5 טיסות שבועיות בקו וינה-טוקיו החל מחודש מאי 2018. הטיסות לקייפטאון יופעלו פעמיים בשבוע החל מחודש אוקטובר 2018.

אוסטריאן תטוס לשני היעדים החדשים במטוס רחב גוף מסוג בואינג 777 חדש, המצטרף לצי המטוסים של החברה. השקת הקווים החדשים מתאפשרת הודות להרחבת צי מטוסים רחבי הגוף של אוסטריאן איירליינס. עם הצטרפותו של המטוס החדש לצי החברה, היא תפעיל סה"כ 12 מטוסי רחבי גוף, בהם שישה מטוסים מסוג בואינג 767 וחמישה מטוסים מסוג בואינג 777.

מטוס הבואינג 777 מכיל 300 מושבים וכן את מחלקת ה-Premium economy החדשה של אוסטריאן איירליינס. לקוחות אוסטריאן איירליינס יוכלו ליהנות מהמחלקה החדשה בטיסות ארוכות טווח החל ממרץ 2018.

מעבר לנוחות

מושבי המחלקה החדשה מספקים מרווח של עד 97 ס"מ בין המושבים והדומים המקלים על מתח השרירים הנוצר ברגליים במהלך טיסות ארוכות. משענת-היד המרכזית מרווחת יותר ומכילה שולחן מתקפל אישי ובכך משפרת את תחושת הפרטיות. כל מושב מצויד בשקע חשמל ויציאת USB אישיים.

נוסעי מחלקת Premium Economy יכולים גם לשלוח עד שתי מזוודות במשקל מרבי של 23 ק"ג, כל אחת, ללא חיוב ובנוסף, ליהנות ממטעמים קולינריים, לרבות בחירת המנות המועדפות עליהם מהתפריט וקבלת הארוחה בכלי חרסינה. כל נוסע במחלקה החדשה מקבל גם ערכת נוחות שימושית אשר תסייע להבטיח שהייה נינוחה במטוס. בנוסף, כל המושבים במחלקה מאובזרים במסכי מגע בגודל 12 אינץ', לצפיה בהיצע מגוון של תכני בידור. 

Exit mobile version