Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס מגדילה תדירויות מוינה לבנגקוק

מטוס אוסטריאן איירליינס . צילום יח"צ

חברת אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines) מקבוצת לופטהנזה מגדילה את התדירות מוינה לבנגקוק, בתקופת החורף מ-7 טיסות שבועיות ל-13 טיסות שבועיות.

לדברי ברנדן שאשואה (Brendan Shashoua), מנהל מכירות בכיר בקבוצת לופטהנזה – דרום מזרח אסיה והאוקיינוס ​​השקט, אמר: "מאז 1988 אוסטריאן איירליינס מחברת את וינה, בירת אוסטריה, עם המטרופולין התאילנדי בנגקוק. תאילנד היא יעד אטרקטיבי להפליא עבור האירופים, ואנו מגיבים לביקושים החזקים על ידי הגדלת התדירות השבועית שלנו מווינה מ-7 ל-13 טיסות. בשנה שעברה הפעלנו מטוס A380 – מטוס הנוסעים הגדול בעולם – בטיסות מבנגקוק למינכן והחדשות האחרונות של אוסטריאן איירליינס משקפות את המחויבות החזקה שלנו לשוק התאילנדי. הודות להשקעה זו, לנוסעים תאילנדים יש כעת יותר בחירה ויותר אפשרויות כאשר הם בוחרים לטוס לאירופה עם קבוצת לופטהנזה".

אוסטריאן איירליינס ידועה ברמת השירות והאירוח הגבוהים שלה. החברה מפעילה צי מטוסים מודרני, כולל משפחת איירבוס A320, מטוסי בואינג 767 ובואינג 777, מה שמבטיח חווית טיסה בטוחה ואמינה לנוסעים. ידועה בקייטרינג האיכותי שלה, אוסטריאן איירליינס מציעה מבחר ארוחות בהשראת המטבח האוסטרי וטעמים בינלאומיים. הנוסעים יכולים ליהנות מארוחות ומשקאות חינם, כולל יינות ובירות אוסטריים. כאחת מחברות התעופה הדייקניות ביותר באירופה, אוסטריאן איירליינס היא הבחירה המועדפת על מטיילים שטסים לאוסטריה וממנה.

שירות השפים המעופפים באוסטריאן איירליינס. צילום יח"צ
Exit mobile version