Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס השיקה אפליקציה חדשה

מטוס אוסטריאן איירליינס. צילום יחצ

מטוס אוסטריאן איירליינס. צילום אוסטריאן איירליינס.

באפליקציה החדשה של חברת התעופה אוסטריאן איירליינס ניתן להזמין טיסות, לבדוק מידע על המראות ונחיתות ולוח זמני טיסות, לבצע צ'ק אין או לשנות את ההזמנה ולקבל כרטיס עליה למטוס והכל דרך המכשיר הנייד שלכם.
 
הפתרונות באפליקציה של אוסטריאן איירליינס גמישים, בכל מקום ובכל פעם שנדרש, אפילו צ'ק אין ושדרוג הטיסה. מעתה, ניתן למצוא את כל מה שדרוש עבור טיסת אוסטריאן איירליינס באפליקציה חדשה ידידותית , טכנולוגיה מתקדמת ובמהירות.
 
את האפליקציה ניתן להוריד בחינם ב- App Store וב-Google Play בשפות: אנגלית,גרמנית, צרפתית, פולנית, רומנית, רוסית, אוקראינית ויפנית.
 
האפליקציה החדשה מאפשרת לבצע בנוסף להזמנת טיסה, בחירת מושב, בחירת תפריט ושדרוג, הזמנת חדר במלון, השכרת רכב וביטוח נסיעות.
 
הזמנה– ניתן להיכנס שוב לפרטי ההזמנה לפני ההמראה, לבצע שינויים ולהזמין שירותים נוספים.
 
צ'ק אין- האפליקציה באה להחליף את אתר האינטרנט ומאפשרת בכמה "קליקים" לבצע צ'ק אין , לקבל כרטיס עלייה למטוס, כמו קבלת דואר אלקטרוני או SMS לנייד.
 
מידע על הטיסה- האם הטיסה יוצאת בזמן? מאיזה שער יציאה? האפליקציה מספקת מידע עדכני על הטיסה הספציפית לאחר הזנת שם נמל התעופה ויעד הטיסה. בנוסף, לוח הזמנים וטיסות המשך יופיעו ויאפשרו הזמנה גם במהלך הנסיעה. כמו כן,מידע על הכבודה, שירותי נמל וטיסה.
 
עדכון- במקרה של איחורים או ביטולים, תקבלו הודעה ישירות לנייד.
 
הצעות- האפליקציה מספקת מידע על מבצעים בכלל ומבצעי הרגע האחרון בפרט.
 

Exit mobile version