Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס : הסנונית הראשונה בצי מטוסי אמברייר 195

מטוס Embraer 195 הראשון של אוסטריאן איירליינס, המריא אמש מנמל התעופה של וינה ונחת בשטוטגרט. המטוס הראשון מבין 17 מטוסים צרי גוף שתשיק אוסטריאן איירליינס עד סוף שנת 2017, כחלק מתוכנית חידוש צי המטוסים שלה. במטוס 120 מושבים והוא מתהדר בגיל ממוצע של ארבע שנים. מחיר המחירון של ה-Embraer 195 עומד על 52 מיליון דולר.

מטוסי Embraer יחליפו בהדרגה את  מטוסי Fokker , 21 במספר, הנמצאים כיום בשימושה של אוסטריאן איירליינס. למטוסי ה-Embraer יתרונות רבים – הם צורכים כ-18% פחות דלק, מה שהופך אותם להרבה יותר ידידותיים לסביבה ביחס למטוסי ה-Fokker. בנוסף, תא הנוסעים של מטוסי Embraer כולל שני טורים בעלי שני מושבים בכל אחד, מאפיין שיעניק לנוסעים מרחב מרווח מהרגיל. בנוסף, מטוסי ה-Embraer מצטיינים גם בעלויות תפעול נמוכות.

רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: "כחלק ממהלך מתמשך של שיפור חווית הנוסע, אוסטריאן איירליינס מציגה את הסנונית הראשונה בצי מטוסי ה-195Embraer  החדש. אנו מודעים לכך שהנוסע הישראלי מעניק חשיבות גבוהה בכל הקשור למושבים מרווחים וחווית טיסה נעימה ושלווה ובקרוב מאוד יוכלו גם הנוסעים הישראלים לטוס ליעדים אירופאיים וליהנות מצי המטוסים החדש מנמל הבית שלנו בוינה."

מטוסי הסילון החדשים ישמשו בטיסות לטווח קצר ובינוני עם דגש על יעדים במערב ומזרח אירופה, ביניהם:  בלגרד, ורשה, טירנה, המבורג, סלוניקי ועוד. מטוסי הסילון החדשים Embraer 195 תוצרת יצרנית המטוסים הברזילאית Embraer 195, יחליפו בהדרגה את מטוסי ה-Fokker ויצטרפו לצי המטוסים של אוסטריאן איירליינס לטווח הקצר והבינוני הכולל גם 6 מטוסי Airbus 321, 16 מטוסי Airbus 320, 7 מטוסי Airbus 319 ו-18 מטוסי Bombardier Q400. 

אודות אוסטריאן איירליינס        
אוסטריאן איירליינס היא חברת התעופה הגדולה ביותר באוסטריה ומפעילה רשת נתיבים עולמית של כ-130 יעדים כאשר 37 מהם  מרוכזים  במרכז ומזרח אירופה. הודות למיקומה הגיאוגרפי הנוח בלב אירופה, נמל הבית של החברה בנמל התעופה הבינלאומי של וינה, משמש כשער אידיאלי למזרח ולמערב. אוסטריאן איירליינס היא חלק מקבוצת לופטהנזה, קבוצת התעופה הגדולה באירופה וחברה ב-Star Alliance, הברית הגלובלית הראשונה של חברות תעופה בינלאומיות. למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט

Exit mobile version