Site icon IAS

או'לירי שואף להוסיף עוד חברת תעופה לקבוצת ריינאייר

צוות אוויר של ריינאייר. דיוק מבצעי של 92% בחודש מאי 2019 צילום Ryanair

מנכ"ל ריינאייר (Ryanair) מייקל או'לירי, שואף להוסיף לפחות עוד חברת תעופה אל חברת האחזקות החדשה שלה בתוך חמש שנים, רצוי כזו שהצי שלה מורכב ממטוסי איירבס ולה גם הזמנות עתידיות. כזכור, חברת טיסות הלואו-קוסט האירית הודיעה בתחילת פברואר על שינוי מבני, במסגרתו תיצור במהלך 12 חודשים הקרובים חברת אחזקות ותהפוך לחברה כמו International Airlines Group – IAG.

השאיפה של או'לירי היא להוסיף חברת תעופה אחת או יותר אל ארבע החברות שפועלות כעת – ריינאייר DAC, לאודרמושן, ריינאייר סאן וריינאייר UK, שלכל אחת מהן מנכ"ל משלה ואו'לירי הוא מנכ"ל הקבוצה.

חברת התעופה דיווחה השבוע כי סיימה את חודש פברואר עם 93% של טיסותיה שנחתו במועד, לא כולל טיסות שעוכבו בגלל שביתת פקחי התעופה – 1,900 טיסות במספר, שהיוו 4% מכלל הטיסות. זאת בהשוואה לדיוק של 86% בפברואר 2018.

ריינאייר השיקה בפברואר את המשוב "דרג את הטיסה" (Rate My Flight) שלפיו 90% מהמשיבים הגדירו את חווית הטיסה כמצוינת/טובה מאד/טובה; 86% נתנו ציונים טובים לבורדינג; 94% ציינו את ידידותו של הצוות, 92% את השירות במטוס ו-84% שיבחו את המבחר של המזון והמשקאות.

מרסיי. ריינאייר תציע מאוקטובר טיסה ישירה לעיר הנמל הצרפתית. צילום Depositphotos

קני ג'ייקובס מריינאייר אמר כי החברה הטיסה יותר מ-9.6 מיליון נוסעים בחודש פברואר עם יותר מ-53,000 טיסות שנחתו בזמן, למרות המחסור בפקחי טיסה בצרפת, גרמניה והממלכה המאוחדת. "אנחנו שמחים ש-90% מבין יותר מ-82,000 נוסעים דירגו את הטיסה שלהם בפברואר בזמן אמיתי דרך האפליקציה או המייל כמשביעת רצון. אנחנו מקדמים בברכה את המשוב, שעוזר לנו להתאמץ יותר ולהמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו".

ריינאייר גם עשתה היסטוריה בישראל כאשר היתה חברת התעופה הזרה הראשונה לנחות ביום שני השבוע בנמל רמון-אילת ועוד עם שתי טיסות – האחת בפוזנן שבפולין והאחרת מפראג שבצ'כיה.

ריינאייר תחנוך בקיץ שלושה קווים חדשים מנתב"ג – אתונה, בוקרשט וסופיה  ובאוקטובר קו חדש בין תל אביב למרסיי שבצרפת.

Exit mobile version