Site icon IAS

אוויאנקה ברזיל הצטרפה לברית התעופה סטאר אליאנס

בטקס מיוחד שנערך בנמל התעופה הבינלאומי גוארולוס (Guarulhos) – סאו פאולו התקבלה חברת התעופה אוויאנקה ברזיל למשפחת ברית התעופה סטאר אליאנס (Star Alliance).

"הצטרפותה של אוויאנקה ברזיל לרשת קווי התעופה של ברית סטאר אליאנס הוא צעד חשוב בשיפור השירות הניתן ללקוחותינו באמריקה הלטינית. ברזיל, היעד החשוב ביותר ביבשת ואנו שמחים שמהיום ואילך אנו יכולים להציע טיסות המשך פנימיות גם בברזיל",אמר מארק שוואב, מנכ"ל ברית סטאר אליאנס.

"אנו גאים להיות חלק מברית התעופה סטאר אליאנס ושמחים לשים את ברזיל חזרה על המפה", אמר חוזה אפרומוביץ', נשיא ומנכ"ל אוויאנקה ברזיל.

אוויאנקה ברזיל היא חברת התעופה בעלת הצמיחה המהירה בברזיל. בשנים 2010-2014 הגדילה חברת התעופה את נתח השוק מ-2.6% ל-8.4% ועד לחודש מאי 2015 המשיכה במגמה זו והגיעה לנתח שוק של 9%. החברה מפעילה למעלה מ-200 טיסות יומיות.

אוויאנקה ברזיל הוסיפה 15 יעדים חדשים בברזיל ל-12 הקיימים ברשת קווי התעופה של ברית סטאר אליאנס וסה"כ 27 כיום. בנוסף ליעדים המקומיים לקוחות החברה יוכלו ליהנות כעת גם מ-88 טיסות שבועיות מ-12 נמלי תעופה בברזיל למגוון יעדים בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה ואפריקה. מנגד, לקוחות אוויאנקה ברזיל יוכלו ליהנות מרשת קווי תעופה הענפה של הברית המציעה 18,500 טיסות יומיות ל-1330 נמלי תעופה ב-192 מדינות.

 

Exit mobile version