Site icon IAS

אג'יאן איירליינס תציע 300 אלף מושבים לאתונה ולרנקה ב-2016

"בחרנו באופן סקיי להמשיך לחזק, לפתח ולהגדיל את הנוכחות ארוכת השנים של איגיאן (Aegean) בישראל", כך אמר אפטיחויס וסילאקיס, סגן יו"ר איגיאן בנאומו באירוע ההשקה החגיגי של חברת אופן סקיי, לרגל קבלת נציגות חברת התעופה היוונית הגדולה – איג'יאן – בישראל.

וסילאקיס אמר לנוכחים, כי "הפעילות הסדירה שלנו מישראל לאתונה החלה לפני 7 שנים והפעילות לקפריסין לפני כשנה. חשוב לנו להקשיב ללקוחות שלנו, לסוכני הנסיעות ולהמשיך לפתח את צי המטוסים ורשת היעדים של החברה. איג'יאן תפעיל בשנת 2016 טיסות ל-145 יעדים באמצעות צי של 61 מטוסים חדישים מדגמי אירבאס A-320 ו-A-321 ובומברדיה Q400:  מאה ואחד עשר יעדים בינלאומיים ב-45 מדינות ו-34 יעדים ברחבי יוון. הגדלת פעילותה של איג'יאן בישראל ל-20 טיסות שבועיות מתל אביב ללרנקה ואתונה משמעה היצע כולל של 300,000 מושבים בקווים לישראל וממנה".

אורחי הכבוד

אורחי הכבוד של הערב החגיגי, שהתקיים במלון הילטון תל אביב בהשתתפות מאות מאנשי תעשיית התעופה והתיירות, היו בכירי חברת איג'יאן ובכירים מענף התיירות הקפריסאי והיווני ושגרירי המדינות: שגרירת קפריסין בישראל, תסליה-סלינה שמבוס, הנספחת המסחרית בשגרירות היוונית בישראל, ויויקה קבורולגו,  אפטיחויס וסילאקיס, סגן יו"ר איג'יאן, דמיטריוס גרגוריאניס, מנכ"ל איג'יאן, רולנד גאג'י, מנהל תשואה ומכירות ב-איג'יאן, קוסטס אלכסנדרו, מנהל מכירות בינלאומיות ב-איג'יאן, ליסנדרוס צילידיס, נשיא התאחדות התיירות וסוכני הנסיעות היוונית, לואיזה ורקלאס, מנהלת לשכת התיירות הקפריסאית בישראל ומיכאיל תרזיפמסיס, מנהל לשכת התיירות היוונית בישראל.

"ממטוסים חדשים ונוחים"

אפרים פורטיס, מנכ"ל ונשיא אופן סקיי, המייצגת את חברת איג'יאן בישראל אמר כי: "אנו שמחים על קבלת הנציגות של איג'יאן בישראל ושמחים להוביל את פעילותה המתרחבת בקווים לאתונה ולרנקה. נמל התעופה באתונה – המהווה את ה-Hub של החברה – הוא נמל גדול, מודרני ונוח, שמקל ומקצר את המעברים בין טיסות הקונקשן של החברה. נוסעי החברה נהנים ממטוסים חדשים ונוחים, שירות מצוין, צבירת נקודות והטבות נוספות לחבריStar Alliance  וכן מחירים תחרותיים וקישוריות נוחה ליעדי ההמשך כגון: רומא, אמסטרדם, פריס, קופנהגן, מדריד, וינה, ליסבון, מינכן, מילאנו ועוד".

גידול של 14% בתנועת הישראלים ליוון ב-2015

מיכאיל תרזיפמסיס, מנהל לשכת התיירות היוונית בישראל ציין כי "בשנת 2015 חווינו עלייה של 14% בתנועת התיירים הישראלים ליוון לעומת שנת 2014. בפילוח לפי יעדים רואים כי חלה עלייה של 11% בביקורי תיירים לכרתים, 18% לאתונה, 7% לקוס, 2% לרודוס, 103% לקורפו ועלייה יפה גם ביעדים נוספים. אנו מקבלים את התיירים הישראלים בשמחה ומציעים להם חוויה גדולה בזמן טיסה קצר. איג'יאן היא נדבך חשוב בפעילות התיירות ליוון ואנו שמחים על הגדלתה פעילותה בישראל".

גדלה הפעילות של איגיאן בישראל ובאירופה

חברת התעופה היוונית איג'יאן, המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, הכריזה לאחרונה על הגדלת פעילותה בישראל ל-20 טיסות שבועיות החל מה-28 במרץ. החברה תפעיל בעונת הקיץ עשר טיסות שבועיות לאתונה ועשר טיסות שבועיות ללרנקה שיבוצעו במטוסי האירבאס A-320 ו-A-321 החדשים והמתקדמים של החברה. הגדלת נפח הפעילות הסדירה של החברה בישראל מתרחשת כחלק ממהלך הגדילה של החברה באירופה. איג'יאן חברה בברית התעופה Star Alliance ומציעה מגוון טיסות המשך בזמני המתנה קצרים באתונה למגוון יעדים של החברה ברחבי אירופה.

לוח טיסות

לוח טיסות החברה מישראל בעונת הקיץ הקרובה יציע לנוסעים טיסה יומית לאתונה, שתמריא בכל בוקר מתל אביב בשעה 05:30 ותנחת באתונה ב-07:30 וכן שלוש טיסות נוספות בימים חמישי, שישי וראשון, שימריאו מתל אביב בשעה 19:20 וינחתו באתונה ב-21:20. בנוסף, תציע החברה טיסה יומית ללרנקה שתמריא בכל בוקר מתל אביב (למעט ימי רביעי) בשעה 06:05 ותנחת בלרנקה בשעה07:05 . לטיסה היומית יתווספו טיסות צהריים שימריאו מתל אביב בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי בשעה 14:25 וינחתו בלרנקה ב-15:20 .

 

Exit mobile version