Site icon IAS

אגודה (Agoda) מתחילה להציע טיסות כדי להתחרות ביריבים באסיה

הרצון לטוס שוב. צילום Depositphotos

אחותה האסייתית של בוקינג.קום, Agoda, עוברת אף היא ממכירת לינה בלבד למכירת טיסות. אך בניגוד ל-Booking.com, שרק החלה למכור טיסות באירופה באמצעות שותפות עם eTraveli, אגודה בנתה מוצר טיסות משלה, בו המטיילים יכולים להזמין טיסה באתר שלה מבלי להצטרך לעזוב את הפלטפורמה.

במהלך זה עוקפת Agoda חברות כמו Expedia ו-Traveloka- סוכנות נסיעות ידועה באסיה המציעה את כל שירותי התיירות, כולל מוצרי לייף סטייל.

טיסות הן הדבר הגדול הבא עבור כל פלטפורמות הלינה של בוקינג החזקות – לא רק בוקינג.קום. באסיה, אזור שבו אפליקציות-על לימדו את הצרכנים שהם יכולים להזמין הכל באפליקציה אחת, והיכן שאפילו חברות תעופה רוצות להיות סוכנויות נסיעות מקוונות (OTA), אין זה מפתיע ש– Agoda החלה להציע טיסות.

לדברי מנכ"ל Agoda, ג'ון וורתון בראון, פלטפורמת הלינה הציעה בעבר טיסות דרך קייאק, מותג אחר של חברת ההחזקות Booking, ניסוי שהוכיח לו שהלקוחות "באמת רוצים טיסות."

Agoda ו- Priceline – מותג נוסף של חברת Booking Holdings – אמרו כי שתיהן שיתפו פעולה במוצר טיסות המציע "את המחירים הטובים ביותר ואת הבחירה הרחבה ביותר של טיסות, מחברות לואו-קוסט ועד חברות בשירות מלא, בפרויקט שעבר ממצב של קונספט להזמנות אמיתיות בחמישה חודשים".

תעשיית התעופה באסיה-פסיפיק מגלגלת 27.4 מיליארד דולר

Agoda, שבסיסה בסינגפור, החלה לבדוק את מוצר הטיסות סביב חודש אוגוסט בשווקים ובפלטפורמות מוגבלות. היישום פעיל כעת בתאילנד, הונג קונג, דרום קוריאה, אינדונזיה, טייוואן, אוסטרליה, ניו זילנד, הפיליפינים, הודו וסינגפור, וזמין בפלטפורמות של מחשב, ניידים ואפליקציות.

Priceline תעלה עם מוצר טיסות באסיה-פסיפיק משלה בנובמבר. לא ברור אם Booking.com תציע טיסות באסיה באמצעות מוצר הטיסות החדש, אולם קיאק ישתמש במלאי של Agoda ו-Priceline.

תעשיית התעופה באסיה-פסיפיק מגלגלת 27.4 מיליארד דולר ולסוכנויות הנסיעות המקוונות יש הזדמנויות צמיחה אדירות. "יש לנו שאיפות להוביל שווקים רבים באסיה עד שנת 2021 ולתפוס נתח משמעותי מכ-800 מיליון המבקרים באזור", אמר דובר מטעם Agoda. החברה גם מציעה העברות מ/אל נמל התעופה.

"בסופו של דבר, הלקוחות עדיין רוצים את המחיר הטוב ביותר והסוד שלנו הוא שבילינו יותר מעשור בביצוע אופטימיזציה של אירוח ב-Agoda בכדי לקבל את המחירים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו. אנו נשתמש במומחיות הטכנולוגית הזו כדי לעשות את אותו הדבר גם עם טיסות, לצד הההזדמנות הנוספת להציע חבילות תיור כדי להוסיף ערך רב עוד יותר עבורם", סיכם הדובר.

Exit mobile version