תערוכת התיירות השנתית והבינלאומית IMTM 2024 – International Mediterranean Tourism Market, תיערך בישראל בפעם ה-30. בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' תיירות הפנים היוצאת כמעט והופסקה לחלוטין, וקיומה של תערוכת IMTM היא חלק משיקום ענף התיירות הזקוק יותר מתמיד להתנעה ולצמיחה. למרות המלחמה, צפויות להשתתף בתערוכת התיירות IMTM מגוון מדינות במטרה למשוך את התייר הישראלי. המדינות החדשות שנוספו לאחרונה והודיעו על השתתפותן בתערוכה: טאיוואן, וייטנאם, צרפת, אל סלבדור וצ'כיה.
תערוכת IMTM מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. כמדי שנה צפויה להיות התערוכה לחגיגה צבעונית בה יחשפו יעדים נחשקים, יוצגו ביתנים מקומיים ובינלאומיים מרשימים. התערוכה כוללת מפגשים וחיבורים בין אישיים, הרצאות וכנסים מקצועיים. בנוסף ישנה תכנית לסוכנים מוזמנים במסגרתה מגיעים מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
המדינות המציגות בתערוכה ייוצגו על-ידי משרדי תיירות לאומיים ואזוריים, מרכזי כנסים, מלונות, אתרי נופש, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, חברות תעופה ממגוון מדינות, סוכנים, משרדי נסיעות, חברות ניהול יעדי תיירות, איגודי מסחר, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות מרחבי העולם. התערוכה, הנערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות, תתקיים בין התאריכים 3-4 לאפריל ב-EXPO תל אביב. ניתן להירשם ללא עלות בהרשמה מהירה ופשוטה דרך אתר האינטרנט הרשמי של IMTM 2024.
אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "למרות המתיחות והמצב בענף, אנחנו שמחים לראות כי עוד ועוד מדינות מודיעות על הצטרפותן לתערוכה ביניהן טאיוואן, וייטנאם, צרפת ואל סלבדור. ענף התיירות בישראל נמצא בימים לא פשוטים, ואנחנו פועלים על מנת לתמוך ולקדם את התיירות מתוך תחושת שליחות".