שר התיירות, יריב לוין: "עם אישור הגדלת תקציב השיווק של המשרד ל-300 מיליון ש״ח עשינו צעד ראשון וחשוב בהפיכתה של התיירות בישראל למנוע צמיחה כלכלי אמיתי ולמיצובו של הענף במקום הראוי לו".
במסגרת אישור תקציב משרד התיירות סוכם כי תקציב השיווק של המשרד בחו״ל יגדל משמעותית ויעמוד על 300 מיליון ש״ח. בכך נעשה מהלך ראשון בדרך לשיקום התיירות בישראל, להגדלת מספר התיירים המגיעים למדינה ולשיפור תדמיתה בעולם.
עוד סוכם כי יבוצע מהלך גדול לעידוד הקמת מלונות בדרגה של 2-3 כוכבים, דבר אשר יגדיל את ההיצע המלונאי ואת התחרות ויביא להורדת מחירי הלינה במלונות.
השר לוין: ״עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי לא אתן שיתייחסו למשרד התיירות כאל משרד שולי וזנוח. התיירות היא מנוף כלכלי אדיר למדינת ישראל ומרכיב דומיננטי בהכנסות למשק. אני מברך על המהלך החשוב של הגדלת התקציב ומשוכנע כי בעבודה קשה נביא להגדלת מספר התיירים הנכנסים ולהוזלת מחירי האירוח במלונות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לראש הממשלה ולשר האוצר על הגיבוי ושיתוף הפעולה".
בעקבות החלטת הממשלה המשמחת בנוגע להגדלת תקציב השיווק של משרד התיירות: אומר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, בשם תעשיית התיירות: "אני מברך את שר התיירות, יריב לוין, על מאבקו העיקש לתוספת התקציב למשרד התיירות לשם שיווק ישראל בעולם עקב המשבר הקשה בתיירות הנכנסת!
כעת, המשימה הניצבת בפני המשרד, היא להוציא אל הפועל במהירות הבזק קמפיין שיווקי משמעותי ואפקטיבי במדינות היעד לשם השבת התיירים. מאז מבצע 'צוק איתן' אנו חווים משבר קשה ומתמשך, שלא ידענו כמותו וכעת ניצול נכון של תקציב השיווק יחזיר את התיירים לישראל ויצור עשרות מקומות עבודה. אנחנו העוסקים בתיירות מברכים על המהפכה בסיוע הממשלתי ואני בטוח, שכעת נדבר שיווק, שיווק, שיווק ונצליח להתאושש".