Site icon IAS

2018 IMTM בפעם ה-24 – עם דגש על אסיה

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית – 2018 IMTM – International Mediterranean Tourism Market, תיערך בפעם ה-24 בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 6-7 לפברואר 2018 . בשנה שעברה השתתפו בתערוכה 1,780 מציגים מ-58 מדינות ב-414 ביתנים. במהלך יומיים ביקרו בתערוכה כ-27,000 איש, מתוכם כ-16,800 אנשי מקצוע. התערוכה היא אירוע בינלאומי המשלב ומפגיש בין התייר הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב, והיא מהווה את נקודת המפגש השנתית העיקרית של ענף התיירות הישראלי.

השנה, מדינות מזרח אסיה ובראשן טאיוואן, מגיעות לתערוכה במשלחות גדולות במיוחד במטרה לפנות לתייר הישראלי ולחזק את התיירות מישראל לאזור.  מלבד טאיוואן, גם  קוריאה, יפן, הפיליפינים, סרילנקה וסין החליטו להגדיל את שטחי הדוכנים שלהן בביתן התערוכה ולחזק את עמדתן.

על פי נתוני רשות שדות התעופה, בשנת 2016 חלה עלייה משמעותית בטיסות מישראל למדינות במזרח אסיה כמו לדוגמא עלייה של כ- 24.15% לסין משנת 2015 לשנת 2016. על פי נתוני הרשויות התאיות, ביקרו בתאילנד ב-11 החודשים הראשונים של שנת 2016 קרוב ל-161 אלף בעלי דרכון ישראלי, ורשמו גידול של 14.5% ביחס לשנה שקדמה לכך והשנה הגיע המספר ל-175אלף.  הארגון היפני לתיירות לאומית, ה-JNTO, פרסם כי בשנת 2015 ביקרו ביפן כ-22 אלף ישראלים, קפיצה גדולה ביחס לשנים האחרונות, בייחוד בשנת 2011 בה  ביקרו רק כ-7,000 ישראלים.

גם מבחינת תיירות פנים, הגדילו המציגים הישראליים את שטחיהם בתערוכה ביניהם עמותות תיירות, רשתות המלונות בארץ, עיריות ומועצות מקומיות.

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "השנה האחרונה הייתה שנת שיא בכל תחומי התיירות בישראל, הן בבחינת תיירות יוצאת והן בבחינת התיירות הנכנסת שעברה את השיא עם התייר ה-3 מיליון שהגיע לישראל. IMTM הפכה השנה לחשובה מאי פעם, שכן היא מהווה את זירת העסקים העיקרית של ענף התיירות העולמית ודרכה ניתן לפתח את תנועת התיירות בישראל ולשדרג את חווית התייר. בתערוכה נסגרות העסקאות המרכזיות לחופשות הקריבות בחודשי האביב והקיץ. כמו כן, נחשפים היעדים החדשים שעתידים לתפוס תאוצה ומוצגים החידושים הטכנולוגיים שמעצבים מחדש את פני תחום התיירות. אנו בטוחים שגם השנה התערוכה תהיה בעלת ערך רב עבור ענף התיירות העולמית וכן למדינת ישראל המארחת זו השנה ה-24".

לאתר התערוכה

Exit mobile version