Site icon IAS

׳היער הסודי' בקפריסין: מרכז הפעילות של קבוצת YONIK

מרחב ההתחדשות 'היער הסודי' בקפריסין. צילום ניר דוידזון

יזם התיירות הוותיק יוני כהנא, הבעלים של קבוצת YONIK, שהפעילה בתי מלון כשרים וחברת תיירות גדולה עם פעילות באירופה, עוזב רשמית את עולם המלונאות, התיירות והנופש הרגיל, ויתמקד רק בתחום הבריאות והריטריטים, במרחב ההתחדשות 'היער הסודי' בקפריסין.

יוני, נשוי ואב ל-6 המתגורר בשנים האחרונות בקפריסין, חתום על מהפכת התיירות הכשרה באי, ומוכר כמי ששינה את הרגלי הנופש של הישראלים שומרי הכשרות. עד כה אירחה קבוצת התיירות בבעלותו מאות אלפי ישראלים ויהודים מכל העולם, במגוון בתי מלון בקפריסין, יוון, צרפת ואיטליה.

לפני כשנה וחצי פתח יוני את ׳היער הסודי – Secret Forest' – מרחב ייחודי בהרי קפריסין, מוקף טבע פראי, עם ספא המבוסס על נביעת מינרלים בריאים, המאפשר הפוגה מהשגרה, בשילוב חוויה הוליסטית של בריאות והטענת הגוף והנפש באנרגיה חדשה ונקיה. ה׳סיקרט פורסט׳ מעורר תהליכי התחדשות וחיבור פנימי לטבע, וכבר מעל 15,000 עברו בו מסע.

מיד אחרי 07/10 העמיד יוני את מרחב היער לטובת נפגעי הנובה ומשפחות שכולות, ובהמשך גם עבור אלמנות המלחמה, תושבי העוטף ומשפחות החטופים. יוני והצוות המסור במרחב גייסו מטפלים מישראל ומאירופה, שפעלו לטובת סיוע בריפוי וחיזוק הנפש של הבאים ליער הסודי. מעל 5,000 התארחו  ביער בחודשים האחרונים, וחזרו לארץ אחרי חוויה משמעותית של חיזוק והתחדשות הגוף והחוסן הנפשי.

'היער הסודי' בקפריסין. צילום ניר דוידזון

המציאות החדשה שחולל המקום בליבות המבקרים ובנפשם, אותתה ליוני כי ביער הוא נחוץ וזאת שליחות חייו. בחודשים האחרונים הוא מכר את עסקי המלונאות הכשרה לחברת התיירות הגדולה איסתא, שתפעיל את מלון "בלו לגון" הכשר כל השנה בפאפוס, כפי שהיה עד כה, ומתחילת מאי 2024, אחרי 16 שנים בתחום הנופש, כהנא וקבוצת YONIK עוברים רשמית להתמקד רק בתחום ה-Wellness.

חוויית ההתחדשות ביער הסודי כוללת תוכנית יומית, המשלבת הליכות מדיטטיביות ביער, יוגה, סדנאות עומק עם מנחים מובילים, מעגלי שירה, שיח ושיתוף, מרחצאות מרפא מפנקות במתחם הספא הגדול בים-התיכון, בליווי חוויה קולינרית על בסיס תפריט בריא וכשר, עשיר בחומרי גלם מקומיים-טריים ובדגש על "מהחווה לצלחת", בזכות חממה הידרופונית במקום לגידול ירקות וירוקים, שמן זית וגבינות עיזים מהכפר, דגים טריים מהדייגים המקומיים ועוד.

יוני כהנא, בעלי ׳היער הסודי׳ – קפריסין: "אחרי 16 שנים בעולם התיירות והנופש, אני מרגיש כי שליחות חיי מקבלת תפנית וכיוון חדש. לפני 6 שנים הגעתי ׳במקרה׳ למקום שהפך להיות Secret Forest. הסיפוק והאושר בלראות מידי שבוע מאות אורחים עוברים מסע התחדשות, ריפוי וריסטרט בטבע, גדול מהכל. מאז פתיחת ׳הסיקרט פורסט׳ בינואר שעבר, ובעיקר מה-07/10, עם השליחות המיוחדת והחד פעמית שנקרתה בדרכי-דרכנו כאן ביער, עם 1,090 ניצולי הנובה, מעל 700 הורים שכולים, מאות אלמנות, יתומים, תושבי הדרום, מילואמניקים ועם ישראל שעברו פה מסע ריפוי, התחדשות ובחירה בחיים.

"מה שהיה אמור להיות נישה בוטיקית בתוך כלל עסקי התיירות שלי, הפך עבורי למרכז חיי. בחודשים האחרונים התגבשה בי ההחלטה למכור את עסקי התיירות הרגילים לחברת ׳איסתא׳ ובכך להתמקד, לגדול ולצמוח לעומק ולא רק לגובה. אחרי 7 שנים, מלון Blue Lagoon בפאפוס ימשיך לפעול תחת איסתא בדיוק כפי שהיה, עם האוכל המצוין, הכשרות המהודרת והשירות המעולה בשילוב ההבנה המעמיקה בצרכי הקהל הישראלי שומר הכשרות".

בימים אלו מרחיבים את מרחב ׳היער הסודי׳ עם בתי עץ חדשים, וילות כפריות מקסימות נוספות שופצו ותוכניות עתידיות שיאפשרו ליותר אנשים להגיע אליו ולהתאהב בחיים.

Exit mobile version