Site icon IAS

"תתחדשוק יזרעאלי": מוזמנים לאתר רכבת העמק ההיסטורית בכפר יהושע

באתר רכבת העמק ההיסטורית בכפר יהושע. צילום צבי הנרי כהן

המועצה לשימור אתרים והמועצה האזורית עמק יזרעאל, מזמינות את הציבור ל"תתחדשוק יזרעאלי", יריד של תוצרת מקומית. האירוע יתקיים בתחנת רכבת העמק ההיסטורית בכפר יהושע, ביום חמישי, 26.9, בין השעות 22:00-18:00.

באירוע יתארחו בעלי עסקים מרמת הגולן ומהגליל, וזאת כחלק מתמיכה בעסקים אלה, שניזוקו במהלך המלחמה. המבקרים ביריד יוכלו ליהנות מיותר מ-50 דוכנים, ובהם: תוצרת חקלאית – יין, דבש, שמן זית, ממרחים, תבלינים, פיצוחים, גבינות ועוד – תכשיטים, יורים, קוסמטיקה טבעית, מתנות לבית, קרמיקה, זכוכית, פיסול ואחרים. כמו כן, יתקיימו סיורים מודרכים באתר ההיסטורי, המציג את סיפורה של רכבת העמק המיתולוגית, שמילאה חלק חשוב בהתפתחות היישוב בעמק יזרעאל. בשעה 19:30 יתקיים מופע מוזיקלי של להקת טריולי.

"צהוב – לראות את האור": במקביל, תיחנך באתר תערוכת "צהוב – לראות את האור", המציגה את תגובותיהם של אמני העמק לאירועי 7 באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל'. באמצעות היצירות, מבטאים האומנים את הקושי, הכאב, והמצוקה שחוו, אך גם את התקווה והאמונה התמידית לשובם של כולם הביתה בשלום. "צהוב – לראות את האור" הינה תערוכה נוספת של קבוצת ‘יוצרים מן הכלל’, שבה חברים אמנים ואמניות מהאזור, המלווים על ידי "מעברים בעמק". הגלריה באתר רכבת העמק מהווה בית לתערוכות מתחלפות של הקבוצה.

Exit mobile version