Site icon IAS

תדיראן טלקום – ספק התקשורת הגדול בענף המלונאות

תדיראן טלקום, חברת הבת של אפקון, מקבוצת שלמה,  זכתה במכרז רשת מלונות פתאל  ובמכרז רשת מלונות ישרוטל להפעלת שירותי תקשורת מתקדמים. תדיראן טלקום מבססת  את מעמדה כספק התקשורת הגדול של ענף המלונאות בישראל עם שליטה בכ- 70% מהענף. היקף המכרזים כ- 1.4 מיליון ₪

 

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום: "תדיראן מומחית במתן פתרונות תקשורת מתקדמים למגזר ה- Hospitality. אנו מפעילים עשרות אלפי עמדות, במאות מלונות ברחבי הארץ, שהם כ- 70% משוק המלונאות הישראלי. רשימת הלקוחות שלנו בסקטור זה כוללת את רשת מלונות קיסר, הילטון, כפר המכביה, ריץ' קרלטון, מלונות דן ועוד רבים אחרים"

 

עוד הוסיף צביקה אלפי כי: "המערכות שיוטמעו בבתי המלון  יאפשרו ללקוחות המלון לזכות בחוויית לקוח שונה וייחודית ולהנהלת המלון למקסם את יכולות התקשורת המלונאיות ולחולל הכנסות נוספות"

 

על מכרז רשת מלונות פתאל:

תדיראן טלקום זכתה במכרז רשת מלונות פתאל, להפעלת שירותי תקשורת מתקדמים גם במלונותיה החדשים. ובכך משמרת את תדיראן את מעמדה כספק התקשורת העיקרי של מלונות הרשת.

 

לאחר התמודדות מול חברת יורוקום, זכתה תדיראן במכרז לרכישה, הטמעה ושירות למערכות Unified Communication במלונות הבוטיק העסקיים, החדשים שקמו ברשת:לאונרדו מידטאון ורוטשילד 22. העסקה בהיקף של כ- 130 אלף ₪  נחתמה לתקופה של 5 שנים.

 

על מכרז רשת מלונות ישרוטל

תדיראן טלקום זכתה במכרז רשת מלונות ישרוטל להפעלת שירותי תקשורת ב-11 מלונות, בפריסה ארצית.

 

לאחר התמודדות מול חברת יורוקום, זכתה תדיראן טלקום במכרז שפורסם בחודש פברואר המכרז נסגר בחודש אפריל.

 

תדיראן מספקת שירותי תקשורת מתקדמים לרשת מלונות ישרוטל כבר יותר מעשור בשותפות עסקית ארוכת טווח. במסגרת העסקה החדשה שנחתמה תשדרג תדיראן 11 מערכות טלפוניה בבתי מלון ברחבי הארץ ותספק  לישרוטל יכולות טכנולוגיות לשיפור  חווית השירות של הלקוח. השדרוג כולל החלפת ציוד קצה, טלפונים, ציוד המחשוב התומך במערכות, מערכות הדואר הקולי . כמו כן, תדיראן תשדרג את הנהלת ישרוטל למערכת איוניקס מתקדמת, הכוללת ציוד מתקדם המאפשר יכולות שיחת וידאו, מוביליטי, טלפוני IP מתקדמים ועוד.העסקה בהיקף 1.3 מיליון ש"ח, נחתמה לתקופה של 5 שנים.

         

 

על מערכת UCAeonix

איוניקס הינה פלטפורמת תקשורת אחודה המשלבת יכולות קול, תקשורת נתונים וידאו, שיתוף מידע ועוד.

 

המערכת בעלת יכולות הטמעה מרובות אתרים, מערכי גיבוי (Fault Tolerance) מהמתקדמים ביותר שקיימים בעולם ה Telecommunications, ותפיסת עולם של פתיחות והתממשקות למערכות צד ג' באמצעות ממשקים פתוחים.

יתרונות המערכת העיקריים:

 

ניסיון – פיתוח מערכת איוניקס הינו תוצר של שילוב ידע וניסיון של 50 שנות תדיראן עם חזית הקידמה הטכנולוגית והאפליקטיבית, ובנוסף ניתן לבצע מיגרציה קלה ללקוחות בעלי מערכות קורל מסורתיות תוך ניצול אפקט של שימור השקעה ראשונית.

 

מוכנות להטמעה בסביבות שונות – התאמה מלאה לסביבות ענן ווירטואליזציה.

 

יציבות המערכת – פלטפורמה יציבה ובטוחה לכלל השירותים העסקיים.

 

גוף פיתוח ישראלי – יכולת פיתוח של קוד "קרוב לבית", עשרות מפתחים היושבים בישראל.

 

תחזוקת המערכת – פשטות בתחזוקה ומבנה עלויות תפעול שונה ממערכות סגורות.

 

User Centric – ניהול המשתמש ולא השלוחה, זאת בעיקר בשל ריבוי ממשקי משתמשים הנמצאים כיום בכל ארגון – BYOD (טלפון נייח, Smartphone, Tablet & Phablet).

 

גמישות – מערכת המאפשרת הסתגלות לצרכי השוק כיום, ומכאן התאמה לארגונים בעלי צרכים משתנים ודרישות שונות.

 

יישומים מתקדמים – אפליקציות מובנות ומתקדמות המשפרות את תהליכי התקשורת הארגונית – Desktop Clients, Ad-Hoc Audio Conferencing, Contact Centers etc'.

 

חומרה – שימוש בחומרה סטנדרטית, הן לשרתי ניהול השיחה (Call Servers והן למימד החיבור – Media Gateways

 

על תדיראן טלקום:

תדיראן טלקום מובילה בישראל את פתרונות הטלפוניה ותקשורת עסקית C&UC (Unified  Communication & Collaboration market leader) ומלווה מזה כ-50 שנים את לקוחותיה, הארגונים הגדולים במשק, לאורך שנים רבות באספקת פתרונות תקשורת מתקדמים מבית (כחול-לבן) ובינלאומיים.תדיראן טלקום מוחזקת באופן מלא ע"י אפקון אחזקות מקבוצת שלמה.

 

 

Exit mobile version