Site icon IAS

שר התיירות של איי סיישל מבקר בישראל

במסגרת ביקורו ההיסטורי של שר התיירות והתרבות של איי סיישל בישראל, הוזמן השר, מר אלן סנט אנז'  (Alain St. Ange) לפגישה אצל הנשיא לשעבר, שמעון פרס. בפגישה שהתקיימה במרכז פרס לשלום הזכיר פרס את החברות האמיצה ורבת השנים בין ממשלת סיישל לממשלת ישראל. פרס ציין את הערכתו על כך שסיישל עמדה תמיד בלחץ המדינות העוינות לישראל ולרגע לא נכנעה ללחצן.

שר התיירות של ממשלת סיישל ציין, שמאז ומעולם דאגה סיישל להצהיר בכל הזדמנות על ידידותה לישראל וגם כיום, היא גאה בישראל ובישראלים וחשוב לה מאד להביא לידיעת הישראלים, שאיי סיישל הינו מקום, שמעבר להיותו מרהיב ביופיו הוא גם מקום אוהב ובטוח. השר הביע בפני הנשיא לשעבר את הערכתו על פעילותו למען השלום בעבר והקמת המרכז לשלום, שכל ייעודו הינו קידום השלום בעולם. השניים הסכימו, שלמרות שסיישל הינה מדינה קטנה היא  מהווה נקודת מפתח ושער לאפריקה כולה לקידום פעילות שלום  תיירות ועסקים. 

השר המבקר כעת בישראל בראש משלחת של אנשי תיירות מקומיים ומנהלי משרד התיירות יפגוש במהלך ביקורו את מובילי ענף התיירות בישראל כדי לעודד את התיירות לאיי סיישל . "אנחנו כאן כדי לבהיר מסר חד וברור: אנחנו רואים בישראל יעד אסטרטגי חשוב שעומד לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות – הן באמצעות טיסות ישירות עונתיות והן באמצעות הטיסות הקבועות של אתיופיאן. אנחנו מזמינים את התייר הישראלי לגלות את יופייה של סיישל וליהנות מקבלת פנים חמה".    

 

Exit mobile version