Site icon IAS

שר התיירות מקדם את פתיחת קו הטיסות הסדירות והישירות לפיליפינים

שר התיירות, יריב לוין, ערך ביקור בפיליפינים, שם נפגש עם מזכיר התיירות, מר רמון ג׳ימנז. השניים דנו בהעמקת הקשרים  ובחיזוק שיתוף הפעולה ההדדי השורר בין המדינות, בהתאם למסגרת ההבנות שכוננו הממשלות בשנת 1987.

השר לוין, העלה בין היתר את הצורך לקדם את פתיחתו של קו ישיר לטיסות סדירות בין ת"א-מנילה וחזרה, קו שכיום פועל רק באמצעות טיסות צ'רטרים או טיסות הכוללות עצירות.

ממחלקת התיירות של הפיליפיניים (DOT) נמסר כי כעשרת אלפים ישראלים צפויים לבקר בפיליפינים עד סוף השנה, כאשר על פי הנתונים שפורסמו לתקופת החודשים ינואר-יולי 2015– ביקרו 6,900 ישראלים. נתון זה מהווה גידול של 44.35% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

יו"ר לשכת התיירות פיליפינים ישראל,  יריב פישר, מעודד מהנתונים ומציין כי "במהלך תקופת פעילותה של לשכת התיירות פעלנו רבות בערוצים שונים כדי לחשוף את האיים הפיליפינים לקהל הישראלי, אשר נשבה לאיטו בקסמו של המקום. אנחנו ממשיכים בעשייה ושואפים להרים את הרף ולהגיע ל-15 אלף ישראלים בשנה הבאה".

במקביל למגמה זו, נתוני לשכת שר התיירות בישראל מצביעים על צפי לגידול של 5-10% במספר המבקרים מהפיליפינים עד לסוף השנה, כאשר במהלך שנת 2015 ביקרו  11,156 פיליפינים בישראל.

את האופרציה הכרוכה בביקור הרשמי של השר ומשלחתו ליווה בהצלחה מר יואב גולן, מנהל סניף פלייאיסט בפיליפינים.

Exit mobile version