Site icon IAS

שר התיירות בברכה לשנה החדשה:"שגשוג ופריצת דרך"

שר התיירות, יריב לוין שכיבד בנוכחותו את הכנס נשמע אופטימי

שר התיירות, יריב לוין שכיבד בנוכחותו את הכנס נשמע אופטימי

בכירי ענף התיירות התכנסו היום (ג') במלון הילטון ת"א להרמת הכוסית המסורתית לרגל ראש השנה של התאחדות המלונות בישראל, במעמד שר התיירות יריב לוין.

דברי שר התיירות, מר יריב לוין:

"אנחנו ניצבים בפתחו של אתגר מאוד גדול. כאשר קיבלתי על עצמי את תפקיד שר התיירות שמתי לי כמטרה ראשונה להביא לכך שהענף הזה סוף כל סוף יקבל את ההכרה בחשיבות שלו, בפוטנציאל שיש לו לקידום הכלכלה במדינת ישראל , יצירת תעסוקה, לשיפור התדמית של מדינת ישראל והדרך להביא ענף למקום אחר מבעבר".

"לשמחתי הרבה הצלחנו אחרי הרבה מאוד שנים להביא לשינוי החוק ולמנות נציג של משרד התיירות במועצה הארצית לתכנון ובניה, כך שהאינטרס של תעשיית התיירות, של הצורך בעידוד בניית מלונות , כמו גם בפיתוח אתרי תיירות ישמר עכשיו, יבוא לידי ביטוי במדינת ישראל".

עלה בידנו גם להביא לשינוי יסודי בהתייחסות למשרד הזה, שקיבל בעת חלוקת תקציב המדינה , בפעם הראשונה בתולדות המדינה בשנת 2016 תקציב שיווק של 340 מיליון שקל , כמאה מיליון שקל יותר ממה שהיה בעבר. לדבר הזה מצטרף תקציב נוסף, שניתן עד סוף 2015, של כ-110 מיליון שקל וסה"כ 450 מיליון שקל ב-16 חודשים. דבר שלא היה כמוהו בעבר המעמיד אותנו בפני הזדמנות מאוד גדולה".

"המהלכים האלו גם מטילים עלינו אחריות מאוד גדולה ואני חושב שכולנו עומדים בפני מבחן מאוד גדול. משרד התיירות הוא לא גורם שעובד מול התעשייה אלא גורם שעובד עם התעשייה, לשרת את התעשייה מתוך עבודה משותפת כדי להבטיח שאותם תקציבים ואותם פעולות שאנחנו רוצים לבצע יבצעו בצורה הטובה ביותר. כל זה כדי להגיע בסוף למטרה המשותפת להגדיל באופן משמעותי את מספר התיירים שמגיעים למדינת ישראל. אתגר עצום. במידה ולא יהיו תוצאות ברור שנתקשה בעתיד לקבל את אותם התקציבים ואותו היחס שהצלחנו לקבל הפעם".

"אני פונה לכל אחת ואחד מכם ומבקש שתמשיכו לעשות את כל המאמצים שאתם עושים כדי לקדם את התיירות . הדלת שלי ושל כלל עובדי המשרד פתוחה לכל רעיון, יוזמה או הצעה שיכולה להשיג את המקסימום מהאמצעים שהועמדו לרשותנו. אני מאחל שהשנה הזו תהיה לא רק שנה טובה של ביטחון ושל שקט שכל כך חיוניים לנו אלא תהיה שנה של שגשוג ופריצת דרך בגל התיירות הנכנסת לכאן ובהתייחסות של מדינת ישראל לענף הזה לקראת השנים הבאות" .

 

  

Exit mobile version