Site icon IAS

שנת תשע"ט צפויה להסתיים בשיא כל הזמנים עם 4.6 מיליון כניסות תיירים

קבוצת צליינים צועדת במדבר. צילום Depositphotos

 שנת תשע"ט מסתיימת בסוף השבוע ומתחילה באקורד של כ-24 אלף תיירים שצפויים להגיע לישראל בראש השנה. השבוע הגיעו, על פי הערכה, כ-82 אלף תיירים. לפי דיווחי משרד התיירות, ההכנסות מתיירים גדלו מכ-19 מיליארד שקל בשנת תשע"ח לכ-22.4 מיליארד שקל בשנת תשע"ט.

בחודש חשוון נרשם השיא בכניסות תיירים – 502 אלף כניסות ואילו השהות הממוצעת לתייר הארוכה ביותר נרשמה בחודש תשרי של השנה החולפת – 11 ימים.

מקור: משרד התיירות

לדברי שר התיירות, יריב לוין: "זו השנה השלישית שאנו שוברים את שיא כל הזמנים בתיירות, והפעם עם עליה של 18% וצפי של 4.6 מיליון תיירים שעתידים להגיע לישראל עד סוף השנה העברית. העליות המרשימות הן תוצאה ישירה של עבודה מאומצת ושינוי מהפכני שעשה המשרד, בדגש על הרחבת אפשרויות הלינה בארץ והוזלת מחירי החופשה. גם השנה ממשיכה תעשיית התיירות לבסס את עצמה כגורם משמעותי בתרומה למשק ולתעסוקה. אני מאחל לכולכם שנה טובה והמשך הישגים משמעותיים בתיירות"

מקור: משרד התיירות

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, הוסיף: "אנו מסכמים עוד שנה של שבירת שיאים בתיירות בישראל. משרד התיירות ימשיך לקדם מוצרים ומותגי תיירות מגוונים, כדי להגדיל את ההיצע ולהמשיך את מגמת העלייה במספר התיירים המבקרים בישראל. התנופה בענף התיירות מייצרת הזדמנויות ואנו שמחים על מגמת הגידול בכמות היזמים הרואים בתיירות מנוע צמיחה כלכלי ומשקיעים בישראל. שנה טובה לכולם!"

בהרמת הכוסית המסורתית של לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל שנערכה אתמול במלון הילטון בתל אביב,  הזכיר הלוי את הדגשים ששם המשרד על התיירות המדברית ואת העובדה שבקרוב ייפתח מלון six senses הראשון בארץ. יצויין כי המותג זכה באחרונה להיבחרי כמותג המלונות הטוב בעולם.

מימין, יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות, אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות בישראל, מיקי פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, רונן ניסנבוים, מנכ"ל רשת מלונות "דן" ודני אמיר, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל. צילום יהודה עשור
Exit mobile version