Site icon IAS

שמואל מרום: "מהלך שישנה את תנועת התיירות בין המדינות"

לשכת למארגני תיירות נכנסת לישראל מקדמת בברכה את כניסתה של חברת התעופה הסינית HANIAN AIRLINES לישראל ומברכת את שר התיירות וצוות משרדו על ההצלחה.  יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת שמואל מרום מסר היום כי כניסת HANIAN AIRLINES והפעלת קו טיסות בין סין לישראל מהווה הזדמנות פז עבור מדינת ישראל לפתח את שוק התיירות מסין לישראל ויכול לשנות את פני תנועת התיירות הנכנסת ולתרום לכלכלת המדינה והקשר  בין המדינות .

 

יו"ר לשכת מארגני התיירות מסר כי רק בתחום תיירות עולי הרגל הנוצרים מסין קיים פוטנציאל של 50 מיליון סינים הרואים בישראל יעד קדוש לביקור  ולכן על מדינת ישראל להתייחס לשוק הסיני בתחום התיירות כפי שהיא מתייחסת למאגרי הגז בתחום האנרגיה. כמו כן קורא מרום לממשלה להיערך בהתאם ולהקים צוות מיוחד המשותף לגורמי התיירות והתעשייה על מנת לטפל בחסמים בירוקרטיים ולוגיסטיים.

 

בשנת  2014 הגיעו לישראל 35,000 תיירים מסין. גידול של 35% לעומת שנה קודמת. על  רקע משבר התיירות ממרבית מדינות העולם בולט לטובה הנתון על היקף התיירות מסין הנובע בין השאר מכך שהתייר הסיני רגיש פחות למצב הביטחוני בישראל. התרומה הכלכלית של התיירות מסין משמעותית ובאה לידי ביטוי בצריכת מלונות ברמה גבוהה ושימוש בשירותי הדרכה.

 

Exit mobile version