Site icon IAS

"שישי במבשלה": יריד של מבשלת בירבזאר

יריד בירבזאר בחבל מודיעין. צילום אורנה בן חיים

כבר כמה חודשים שמידי יום שישי, כפר דניאל שבחבל מודיעין הופך להיות ה-מקום להיות בו. מה שהחל בתור יוזמה מבורכת של מבשלת בירבזאר, לסייע לחקלאים מאזור העוטף למכור את התוצרת שלהם, גדל והפך להפנינג גדול ובו יריד עם תוצרת חקלאית, דוכני אוכל ואומנות, מוזיקה חיה, סיורים מודרכים במבשלה וכמובן בירה טרייה של בירבזאר, שמושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ.

מהר מאוד הצטרפו עוד ועוד חקלאים למיזם, לא רק מהדרום, ואליהם הצטרפו גם דוכני אוכל שונים, כמו למשל פיתה פנדה שמגיע כמעט כל שבוע מת"א, שמשתלבים נהדר לצד מגוון הבירות של בירבזאר, שנמכרות בעגלת הבירה שלהם, הנקראת ג'יפסי. בכל שבוע מצטרפים דוכני מזון ופודטראקס מתחלפים מסוגים שונים.

יריד בירבזאר בחבל מודיעין. צילום אורנה בן חיים

אחת הנקודות החמות במתחם היא מאפיית wild bread הצמודה למבשלה. המאפיה, בה יוצרים לחמי מחמצת איכותיים ומפתיעים בטעמיהם, עברה לפני מספר חודשים מדרום תל אביב לכפר דניאל, וכל חסידיה המושבעים נהרו והגיעו בעקבותיה, ונהנים מהשפע הרב של חוויות שמציע המתחם בימי שישי.

במהלך היום יצאו סיורים מודרכים במבשלת הבירה המרשימה, בשילוב טעימות ממגוון הבירות הייחודיות שמיוצרות במקום. ניתן לרכוש גם מארזי בירות, כולל אלה שנוצרו במהלך המלחמה ונקראים מארזי מורל וניצחון, עם בירות בעלות שמות כמו העוגיות של רחל, שבט אחים או עם ישראל חי.

יריד שישי במבשלה

כפר דניאל | מבשלת בירבזאר ב- Waze | כל יום שישי | מתחילים ב-10:00

Exit mobile version