Site icon IAS

שימרו על התיירות הנכנסת לישראל – זהו נכס לאומי

לשכת מארגני תיירות נכנסת, המייצגת 115 חברות הפועלות בתחום התיירות לישראל, פנתה במכתב גלוי לשר האוצר ולשר התיירות בקריאה להקצות תקציבים מיידים לשימור כח האדם והתשתיות של מארגני התיירות הנכנסת ולמתן תמריצים לפעולות השיווק. הבטחת תקציב מיוחד ומיידי למארגני התיירות הנכנסת היא השקעה הכרחית שתאפשר התאוששות בתיירות לישראל, ותניב פירות בכל הסקטורים שניזונים מתנועת התיירות לישראל.
 
שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות, מציין כי חברות התיירות הינן המנוע השיווקי ליצירת תיירות לישראל, בעקבות מבצע צוק איתן הפגיעה בתעשיית התיירות הינה קריטית ומוערכת בכ – 2 מיליארד שקלים. עוד מוסיף, מרום, כי רק קבלה מיידית של תקציבים תמנע את גל הפיטורים הצפוי בתעשיית התיירות של עשרות אלפי מועסקים שפרנסתם תלויה בתיירים המגיעים לישראל.
 
כמו כן, במסגרת תמיכת הלשכה בתושבי הדרום, תקיים הלשכה ב – 21/9 את האסיפה השנתית בקיבוץ זיקים, בה ידונו מהשטח על השלכות מבצע "צוק איתן" על התיירות הנכנסת.
 
לשכת מארגני תיירות נכנסת מאגדת בתוכה כמאה וחמש עשרה חברות העוסקות בתיירות נכנסת לישראל. הלשכה פועלת לקידום האינטרסים הכלליים של חבריה, מיליוני תיירים מגיעים מדי שנה לישראל ורבים מתוכם מגיעים באמצעות חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת. חברי הלשכה הם הסוכנים המייצרים את חבילות התיירות לישראל ומשווקים אותן אל מול עמיתיהם ברחבי העולם. הם פועלים בפלחי שוק שונים לתיירות נכנסת ותורמים רבות למדינת ישראל ולמשק ביצירת מקומות עבודה, תרומה לתוצר הלאומי הגולמי ושיפור תדמיתה של ישראל.
 
 

Exit mobile version