Site icon IAS

שומרים על קשר עם היוונים

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל שוחחה עם נשיא התאחדות סוכני הנסיעות ביוון, ליסנדרוס טסילידס, והתעדכנה ממנו על מצב התיירות ביוון בעקבות משבר החוב בין יוון והאיחוד האירופי.
 
בשיחה עדכן טסילידס כי התיירים ביוון מקבלים את מלוא השירותים כרגיל, ברחבי יוון וכמובן גם באיים, וכי לא דווח על מחסור או תלונות כלשהן. דברים דומים נשמעו גם מסגנית שר התיירות היווני, שאמרה כי התיירים בכל רחבי יוון לא יושפעו מן ההתפתחויות האחרונות.
טסילידס הדגיש, כי יוון מזמינה את התיירים הישראלים להגיע ללא חשש וליהנות מחופשת קיץ ביוון. בסיום השיחה סוכם, כי ההתאחדות הישראלית והיוונית ישמרו על ערוץ פתוח לעדכונים הדדיים.
 
"לא הופתעתי לגלות ש'עסקים כרגיל' עבור התיירים ביוון, גם עכשיו", אמרה סובול לאחר השיחה. "יוון היא מדינה שהתיירות היא מטה לחמה, ולכן רמת השירות לתיירים תישמר בתשומת לב מרובה."
 
מן ההתאחדות נמסר, כי גם משרדי הנסיעות הגדולים מדווחים על המשך הזמנות לחופשות ביוון. הלקוחות שואלים שאלות, מקבלים תשובות מעודכנות ומזמינים.
 
"בקיץ הזה עדיף לכולם לנסוע דרך משרד נסיעות", מסכמת סובול, "גם מי שנוהג להזמין לעצמו את חופשותיו, בוודאי יהיה רגוע יותר כשיידע שיש מי שעוקב אחר ההתפתחויות ויסייע מיידית בעת הצורך."

Exit mobile version