Site icon IAS

שבוע האופנה בדובאי יציג את קולקציית אביב-קיץ 2024

שבוע האופנה בדובאי. צילום לשכת התיירות של דובאי

שבוע האופנה של דובאי (DFW) יתקיים מה-9 באוקטובר עד ה-15 באוקטובר 2023. האירוע הנוצץ של השנה יציג את קולקציות אביב-קיץ 2024 ויכלול תצוגות אופנה דינמיות בעלות פרופיל גבוה, לצד אירועים בלעדיים, השקות קפסולות, מותגים יוקרתיים ושיחות בתעשייה.

בסתיו הקרוב, שבוע האופנה של דובאי יספק שוב פלטפורמה בינלאומית למעצבים מתפתחים ומבוססים להצמיח את המותגים שלהם, ויבטיח את מעמדה של דובאי בין בירות האופנה העולמיות של פריז, ניו יורק, לונדון ומילאנו.

לא רק שמעצבים אזוריים יזכו להיפגש ולעשות עסקים עם קונים ומפיצים בינלאומיים, אלא שהאירוע בן שבעת הימים ישמש גם שער לכישרונות ומותגים בינלאומיים להמשיך ולהרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלהם דרך השוק האזורי. למהדורה הקרובה יהיה גם מיקוד חזק של קיימות, בהתאמה לשנת הקיימות של איחוד האמירויות הערביות ול-COP28 הקרובה בדובאי.

חדיג'ה אל בסטאקי, סגנית נשיא בכירה של מחוז העיצוב של דובאי אמרה: "מצפן האופנה העולמי פונה מזרחה לדובאי. העיר תמיד הייתה מקלט לכישרון יצירתי בצד הזה של העולם. כעת היא שואבת מבחר מגוון וחדשני להפליא של כישרונות המעצבים את עתידה של תעשיית האופנה. המהדורה האחרונה של שבוע האופנה של דובאי תהיה אירוע משמעותי באמת בלוח השנתי של עולם האופנה ותוכיח שהרחבת פלטפורמות ליצירתיים יכולה להביא כישרון בלתי צפוי ויוצא דופן לקדמת הבמה. שבוע האופנה של דובאי משקף את המחויבות של d3 להעצים מעצבים, לתדלק את הכלכלה היצירתית ולהניע השקעה יצירתית גדולה יותר בהתאם לאסטרטגיית הכלכלה היצירתית של דובאי ולסדר היום הכלכלי של דובאי D33".

בשבוע האופנה של דובאי יהיו עדים ליותר מ-25 מעצבים, המייצגים למעלה מ-12 מדינות, כולל מעצב בעל שם עולמי שבסיסו בניו יורק טרם נחשף, המשקף את מעמדה הפורח של דובאי כבירת אופנה עולמית. שמות נוספים על המסלול של דובאי כוללים את המעצבים מייקל סינקו, Pipatchara ו-The Giving Movement,  שיחזרו לאירוע האופנה העולמי, לצד שמות חדשים: Viva Vox, Anaya, Yaspis ו-Rizman Ruzaini .

כמו כן, בלוח האירועים של שבוע האופנה של דובאי יהיהIGDS World Department Store  Summit , האירוע הגדול בעולם למנהיגי חנויות הכלבו ושותפיהם העסקיים. האירוע, שיהיה האירוע הראשון שמארגן IGDS במזרח התיכון, יתקיים ב-11-12 באוקטובר 2023 בדובאי.

שבוע האופנה של דובאי יגדיל עוד יותר את תמיכתו בכישרון טרי על ידי הקדשת משבצות מרובות בלוח השנה שלו למעצבים צעירים. שבוע האופנה של דובאי יציג את קרן האופנה לבוגרים אשר תגלה ותקדם כישרונות אופנתיים חדשים במהלך שבוע האופנה לתארים מתקדמים עם תצוגות מסלול, המדגישות מצגות חדשניות של סטודנטים לתארים מתקדמים ברחבי העולם מלמעלה מ-30 אוניברסיטאות.

שבוע האופנה של דובאי אפשרי בשל הנדיבות, המחויבות והתרומות של שותפיה האסטרטגיים: אייר פראנס כשותפת התעופה הרשמית; מטה כשותפת התקשורת הרשמית; מיקרוסופט כשותפה טכנולוגית רשמית; דייסון כשותף הרשמי של טכנולוגיית השיער; קיקו מילאנו כשותפת האיפור הרשמית; Schwarzkopf Professional כשותף הרשמי לטיפוח השיער; וולדורף אסטוריה כשותפה הרשמית של המלון ולוואצה כשותפה הרשמית לקפה.

למידע נוסף על שבוע האופנה של דובאי, בקרו באתרים:

www.dubaifashionweek.ae

https://www.instagram.com/dubaifashionweek

Exit mobile version