Site icon IAS

רשת שופרסל נכנסת לעולם הטראוול

מירב אתרוג בר מציגה את יתרונות מיזם התיירות החדש. צילום עירית רוזנבלום

רשת שופרסל מתרחבת גם לתחום התיירות, לאחר שבחודש שעבר מונתה מירב אתרוג בר למנכ”לית המיזם שופרסל Travel,  אתר תיירות שיציע לחברי מועדון שופרסל הצעות ערך מועדפות ומותאמות אישית.

ההשקה של שופרסל טראוול היא חלק ממהלך רחב יותר של אתר שופרסל Online החדש, שיאפשר חוויית קנייה אישית המותאמת ללקוח. האתר יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019 בהשקה רכה, כלומר, אפשר שיתגלעו מעט בעיות שצפויות להיפתר בתוך 4 חודשים.

קדמו לרשת שופרסל במיזמי תיירות משותפים רמי לוי עם הדקה ה-90 והמשביר לצרכן עם קשרי תעופה.

מנכ"ל שופרסל יצחק אברכהן. נכנסים לעולם חדש. צילום עירית רוזנבלום

באתר התיירות של רשת שופרסל וגוליבר יוכלו חברי מועדון שופרסל להזמין טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל במחירים מוזלים. האתר מציע הצעות ערך מותאמות אישית ללקוחות ובכל הזמנה מקבלים cash back של 3% על כל עיסקה (שאגב מוענקים כבר כיום לכל חבר מועדון בקנייה רגילה) עד החזר של  495 שקל. בנוסף, בגין רכישות בשופרסל יקבל הלקוח קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר שופרסל travel.

בתקופת ההשקה יקבלו כל חברי מועדון שופרסל קופון בסך 100 שקל למימוש בשופרסל travel. לקוחות כרטיס אשראי שופרסל ויזה cal  מקבלים הטבה נוספת – ביטוח ביטולים ללא תשלום בכל הזמנה שנעשית בכרטיס האשראי הזה.

לדברי אתרוג בר, מגמת צריכת הנסיעות של הישראלים השתנתה בזכות מהפכת השמיים הפתוחים – הם נוסעים יותר פעמים בשנה וגם למדו להזמין חופשות זמן רב מראש, אולם מנגד, הם חוששים מפני מצב שייאלץ אותם לבטל את החופשה. לכן החליטה החברה להעניק למזמינים בעלי כרטיס אשראי שופרסל ביטוח ביטול עיסקה עד 12 שעות לפני היציאה, שיחזיר ללקוח 80% מעלותה. שווי ההטבה נע בין 6%-8% תלוי במחירה של החבילה

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אמר היום במסיבת עיתונאים כי החברה עושה קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שהיא מעניקיה ללקוחותיה, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון ובהם גם אתר AMERICAN OUTLETS בשותפות שופרסל – שמציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית (השקה רכה).  "אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת. הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית", ציין אברכהן.

על השאלה במה עולה חבילה של שופרסל טראוול על זו של גוליבר לבדה או, למשל, חבילה שרוכשים ברמי לוי תיירות, אמר ל-IAS זיו רוזן, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, ש"נכון, זהו שוק תחרותי. שופרסל אולי לא תמיד תהיה הזולה ביותר – אבל הצעת הערך הכוללת תהיה טובה".

Exit mobile version