Site icon IAS

רשת מלונות מריוט שוברת שיא היסטורי

בנובמבר 2015  שוק המלונאות העולמית עבר רעידת אדמה לאחר שרשת מלונות מריוט רכשה את סטארווד ויצרה "מפלצת" מלונאית הכוללת 1.1 מיליון חדרים ב-5500 בתי מלון בלמעלה מ-100 מדינות. מריוט שילמה 11.9 מיליארד דולר במניות ו-340 מיליון דולר במזומן.

נשיא ומנכ"ל מריוט אינטרנשיונל, ארנה סורנסון (Arne Sorenson), אמר במעמד חתימת ההסכם כי הכח המניע לעסקה הוא צמיחה והזדמנות ליצור קבוצה חזקה בשוק המלונאות המתפתח בצעדי ענק וסיים במשפט:" היום הוא תחילתו של מסע מדהים לעשייה של דברים גדולים יחד".

המנכ"ל ידע בדיוק על מה הוא מדבר ובגדול, מתברר ששנת 2016, שנה לאחר המיזוג המנצח רשת המלונות הענקית שוברת שיא של כל הזמנים: 55 אלף חדרים חדשים, לא כולל 381 אלף חדרים שנוספו עם רכישת רשת מלונות סטארווד ב-2015 ויחד חתימה על הסכמים להקמת 880 מלונות חדשים הכוללים 136 אלף חדרים במסגרת הסכמי ניהול זיכיון ארוך טווח. כיום החברה מחזיקה בלמעלה מ-6000 בתי מלון הכוללים 1.2 מיליון חדרים.

"2016 תחשב כשנה מדהימה בהיסטוריה של רשת מלונות מריוט. סיימנו את רכישת רשת סטארווד ורשמנו צמיחה היסטורית של כל הזמנים מה שיאפשר יצירת הזדמנויות נוספות עבור קהל לקוחותינו, שותפים, בעלי מניות ועובדים", אמר ארנה סורנסון (Arne Sorenson), נשיא ומנכ"ל מריוט אינטרנשיונל. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של רשת המלונות שלמעלה ממחצית מהחדרים בפיתוח ממוקמים מחוץ לצפון אמריקה. הרשת הרחיבה את פעילותה במדינות כמו סינגפור וסין המתפתחות בקצב מהיר.

" רשת מלונות מריוט מוכנה להליך צמיחה מואץ בשנים הקרובות", ציין טוני קפואנו (Tony Capuano) , סגן נשיא בכיר ברשת. " אנו מציעים לשותפים שלנו יתרונות גדולים במטרה למקסם את התשואות על השקעתם".

רשת מלונות מריוט אינטרנשיונל היא הגדולה בעולם וכוללת 30 מותגים, ביניהם: ריץ' קרלטון, מוקסי הוטלס, רנסנס, מלונות מריוט, שרתון, מרידיאן, ווסטין ועוד

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=gcz5EbiWLlc

Exit mobile version