Site icon IAS

רק 38% מהישראלים מזמינים חופשות פחות מחודש מראש

רק 38% מהישראלים יזמינו טיסות ובתי מלון חודש ופחות מראש, 62% יעשו זאת לפחות חודש מראש. כך חושף אתר חיפוש הנסיעות הבינלאומי Skyscanner . נתון נמוך זה, אפילו מפתיע יותר, בהשוואה לנוסעים ממדינות שונות, כדוגמת הגרמנים – 39%, הרוסים 55% והצרפתים 43%, שיזמינו חופשה בחודש ופחות מראש.

נתון מפתיע נוסף שמגלה האתר הוא – שהזמנת חופשה ברגע האחרון (חודש מראש או פחות) יקרה בממוצע ב-16% מהזמנה של יותר מחודש מראש. היעדים שמחיריהם קופצים במידה הרבה ביותר כשמזמינים ברגע האחרון הם ז'נבה, פאפוס, מילאנו, יוהנסבורג, טוקיו ובואנוס אייריס. היעדים הפחות רגישים להבדלי מחירים כאשר מזמינים ברגע האחרון הם רודוס, כרתים, בלגרד, הוואנה, מנילה ולוס אנג'לס.

יש לציין, כי Skyscanner בדקה את אחוז המטיילים שהזמינו חופשה לפחות חודש מראש, לעומת אחוז המטיילים שלא עשו זאת, בדקה את מחירי הטיסות מתוך מספר הישראלים שהזמינו חודש מראש לעומת אלה שהזמינו יותר מחודש מראש, בדקה את היעדים שהוזמנו הכי הרבה ביוני, יולי, אוגוסט וספטמבר 2017 לעומת התקופה המקבילה אשתקד וריכזה נתונים אודות מחירי הטיסות מישראל בקיץ 2017 לעומת קיץ 2016, כדי לגלות לאילו יעדים זול יותר לטוס מישראל בקיץ 2017 לעומת קיץ 2016.

נתונים מאתר Skyscanner.co.il מצביעים על מגמות חזקות בנוגע ליעדים מועדפים לחופשה על ידי ישראלים בקיץ הנוכחי, נכון לאמצע יולי 2017. חמשת היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים בקיץ הנוכחי הם: פראג (מקום 4 ב-2016), אמסטרדם (מקום 1 ב-2016), לונדון (מקום 5 ב-2016), ניו יורק (מקום 2  ב-2016) וברצלונה (מקום 6 ב-2016). ברלין, שדורגה השלישית במדד הפופולאריות בשנת 2016, ירדה חמשה מקומות ונמצאת עתה במקום השמיני.

חמשת היעדים בהם הורגשה העלייה החדה ביותר בהזמנות של ישראלים בשנה זו לעומת 2016, הן פאפוס, לובלין, ורוצלב, דברצן וורנה.

הנתונים מאתר Skyscanner.co.il מראים גם מהם חמשת היעדים שבהם הייתה ההוזלה הכי משמעותית השנה לעומת 2016. היעדים הם: פאפוס (עם הוזלה של 82%-), לובלין (66%-), ורוצלב (62%-), מנצ'סטר (22%-) וברטיסלבה (21%-).

יצהיר ירזבל, מנהלת אזור ישראל ב Skyscanner אמרה: "ישראלים הם צרכנים נבונים ושואפים להשיג את המידע הטוב ביותר לפני שהם מחליטים להזמין חופשה. זו הסיבה שהחלטנו לאחרונה להשיק אתר ייעודי של Skyscanner בישראל – Skyscanner.co.il. השירות אותו אנו מעניקים הוא ללא עלות ומנוע החיפוש המשוכלל שלנו סורק מתוך אלפי ספקי תיירות ונופש, מקומיים ובינלאומיים, ובתוך שניות מציג את הדילים הטובים ביותר למציאת החופשה החלומית. Skyscanner תמשיך לסייע לנוסעים הישראלים ולהציע להם את תוצאות החיפוש הטובות ביותר כדי שיוכלו להפיק את המרב מחופשתם".

טיפים שימושיים ב-skyscanner למציאת החופשה המשתלמת

הפעילו את אופציית ההתראות: מחירים משתנים, בעיקר ככל שתאריכי החופשה מתקרבים, באמצעות האפליקציה ובכלים המשוכללים באתר Skyscanner. נוסעים יכולים לקבל התראות המאפשרות להם לעקוב אחר מחירים ולהזמין את חופשתם בזמנים שהמחירים הם הזולים ביותר.

טוסו במועד הזול ביותר: נוסעים יכולים למצוא את התאריכים הזולים ביותר לנסיעה על ידי לוח השנה של Skyscanner, בו אפשר לצפות בתצוגה של מחירים במשך כל השנה, לכל יעד נתון, בצורה מהירה ופשוטה.

חיפוש בלי להגדיר יעד: בהגדרת החיפוש ציינו "טיסות לכל מקום". Skyscanner מושלם במציאת היעד הזול ביותר לטוס אליו. נדרש רק לציין את היעד ממנו יוצאים והתאריכים המבוקשים, ומנוע החיפוש יציג את היעדים הזולים ביותר לטוס אליהם בכל העולם, מדורגים לפי מחיר.

 Skyscanner

חברה לחיפוש נסיעות, המספקת חיפוש ללא תשלום של טיסות, בתי מלון ושכירות רכב ברחבי העולם. החברה נוסדה בשנת 2003 והיא מסייעת ליותר מ-60 מיליון אנשים בכל חודש למצוא את אפשרויות הנסיעה שלהם. Skscanner זמינה ב-30 שפות. האפליקציה החינמית שלה לטלפונים סלולריים מדורגת גבוה וזכתה ליותר מ-60 מיליון הורדות. Skyscanner מעסיקה יותר מ-800 עובדים ויש לה משרדים ברחבי העולם: ברצלונה, בייג'ין, בודפשט, אדינבורו, גלאזגו, לונדון, מיאמי, שנזן, סינגפור וסופיה. Skyscanner היא חלק מ-Ctrip group. לינק לאתר

 

 

Exit mobile version