Site icon IAS

רצים ושותים אבל לא נוהגים

למי שטרם התעדכן, טרנד ה-  Beer Runners נחת בישראל! ומזמין את חובבי הריצה לסיים אימון קבוצתי עם כוס בירה. מסתבר שזה בריא וגם מאוד עוזר לחיי החברה.

הידעתם? מחקר חדש מצא ששתיית בירה אחרי ריצה ואימון אירובי, מסייעת להתאוששות הגוף ומהווה מרכיב תזונתי איכותי עבור המתאמנים!  תנועה בינלאומית של מועדוני אימון אורבניים אימצו את המחקר והפכו אותו לטרנד עולמי תחת השם Beer Runners. התנועה מציעה שתיית בירה צוננת אחרי האימון על בסיס קבוע.

בארץ, Beer Runners Israel כבר צוברת תאוצה עם יותר ויותר מתאמנים ומתאמנות בכל הרמות, שמגיעים לאימון חווייתי עם בירה צוננת בסופו, ומפגשים חברתיים מהנים. מובילת הפעילות בישראל היא לא אחרת מאשר ענת הראל, המאמנת והמנטורית לאורח חיים בריא. בחודש יולי, אימוני ה- Beer Runners מגיעים ללב הפועם של תל-אביב, לשדרת התרבות "רביעיית פלורנטין".

אז איך זה עובד? נרשמים בעמוד ומצטרפים ללא תשלום לאימון ריצה אורבאני, שימשך כשעה ויסתיים בבירה קרה ON THE HOUSE. האימון מתאים למתאמנים ומתאמנות בכל רמות הכושר ומעל גיל 18.

יום רביעי 27.7.16 בשעה 19:00 ברחבת המרכזית (מול קפה לנדוור) "רביעיית פלורנטין"- המעון 3, ת"א

רביעיית פלורנטין- שדרת התרבות והקניות, המהווה מצרף אקלקטי של חוויות, ריגושים, אנשים וחומרים. המרכז ממוקם בלב שכונת פלורנטין שבתל אביב ובו תמצאו שדרת חנויות, מסעדות, בתי קפה, ועוד לצד מגוון פעילויות משתנות לכל הגילאים בתחומי התרבות, האומנות והספורט.

טלפון: 03-6285300 ובאתר 

Exit mobile version