Site icon IAS

רפי וינר הודיע על סיום תפקידו

רפי וינר, מנכ"ל רשת מלונות טמרס, הודיע לאחרונה לדירקטוריון החברה וליושב ראש קבוצת טמרס, מר פויו זבלודוביץ', על כוונתו לסיים את תפקידו לקראת סוף שנת 2018, לאחר 18 שנים בתפקיד.

יושב ראש קבוצת טמרס, מר פויו זבלודוביץ', אמר היום: "אני מודה לרפי על תרומתו בהובלת מלונות טמרס. רפי הוא מנהל מוכשר ומנוסה במלונאות הישראלית ואני מאמין כי הוא יצליח בכל אשר יחליט לעשות בעתיד." הוא הוסיף: "אנו התחלנו בהליך מסודר על מנת לאתר מנכ"ל חדש לרשת המלונות, אשר עיקר תפקידו יהא להוביל את הרשת לקדמת המלונאות והתיירות, בדגש על השינויים הטכנולוגים החלים בתעשייה. ארצה לנצל הזדמנות זאת בכדי להודות להנהלה שלנו ולעובדים המצוינים על מחויבותם ותרומתם לרשת".

וינר ניהל את מלונות טמרס מאז שנת 2000. במהלך תקופה זו הצטרפו מספר מלונות לרשת: מלונות "דניאל" ו"שיזן" בהרצליה פיתוח, מלון "פנינת ירושלים" (2003-2007), מלון "דניאל" ים המלח, מלון "ווסט" אשדוד, "ווסט" תל אביב ובאמצע שנת 2017 מלון "ווסט לגון ריזורט" נתניה.

במהלך השנים, שימש וינר כיו"ר איגוד מנהלי בתי המלון במשך 12 שנים; יו"ר התאחדות המלונות בירושלים במשך 4 שנים; וסגן נשיא ההתאחדות הארצית במשך 4 שנים.

קודם להצטרפותו לטמרס מלונות שימש בתפקידים בכירים ברשת דן ושרתון ישראל.

וינר קיבל את פרס עיטור המלונאות בכנס השנתי של התאחדות המלונות הישראלי, שנערך בירושלים במרץ 2017.

 

 

Exit mobile version