Site icon IAS

רונן ניסנבאום – גאווה ישראלית ברשת מלונות הילטון

רונן ניסנבאום, שכיהן מאז יוני 2014 כמנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ניו יורק, מתקדם בצעדי ענק ונחשב כיום לישראלי הבכיר בתעשיית המלונאות בעולם. רשת מלונות היוקרה הילטון הודיעה לאחרונה על מינויו לסגן נשיא לתפעול מלונות היוקרה של רשת הילטון באמריקה הכוללים את מלונות וולדורף אסטוריה (Waldorf Astoria) ומלונות קונראד (Conrad Hotels & Resorts).

"כניסתו של רונן ניסנבאום לתפקיד החדש מחזקת את מחויבותנו לפיתוח מותגי היוקרה של הרשת ולהבטיח כי אורחי המלונות ייהנו מחוויה בלתי נשכחת במלונות ואתרי הנופש באזור" אמר ג'ו ברגר (Joe Berger), נשיא אזור אמריקה ברשת מלונות הילטון .

כאמור, רונן ניסנבאום שימש מיוני 2014 כמנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ניו יורק וכנשיא ומנכ"ל קבוצת פלאזה ואחראי על פיתוח המותג של הרשת. כמו כן, שימש בעבר כסמנכ"ל נשיא בכיר במרינה ביי סאנדס (Marina Bay Sands) בסינגפור שם הקים את אתר הנופש הגדול בדרום מזרח אסיה שבו 2700 חדרים. בנוסף, שימש בתפקידים בכירים במלונות פורטה לונדון ,יורו דיסני פריז ואינטרקונטיננטל תל אביב, ברלין ופריז.

רונן ניסנבאום בוגר בית הספר למלונאות לה רוש (  "Roches Les" ) בשוויץ ובעל תואר MBA במנהל עסקים באוניברסיטת אמורי (Emory University).

Exit mobile version