Site icon IAS

ראש עיריית חיפה אירח את מנכ"ל משרד התיירות וצוותו

ראש עיריית חיפה מארח את מנכ"ל משרד התיירות. צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אירח בלשכתו את מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, לפגישת עבודה ראשונה. במהלך פגישתם שוחחו השניים על מעמדה של העיר חיפה ועל היותה מרכיב עיקרי וחשוב ביותר במפת תיירות הפנים והחוץ של מדינת ישראל. כמו כן דנו השניים, יחד עם צוותיהם, בקידום מיזמים תיירותיים שונים, בהם: הקמת בתי-מלון חדשים בעיר, קידום מיזם "נמל האור", טיילת הבה"ד ועוד.

בסיום הפגישה הודה יהב למנכ"ל המשרד על ביקורו והשניים סיכמו על המשך הקשר הישיר ביניהם וכן על קיום פגישות המשך משותפות בין אנשי המקצוע, במטרה להניע את המהלכים שעליהם דנו בפגישה.

הגעת צוות הנהלת משרד התיירות לחיפה מהווה המשך לביקורים נוספים שהתקיימו בתקופה האחרונה, בהם: שרת התחבורה – מירי רגב, השר לפיתוח הנגב והגליל – יצחק וסרלאוף והשר לענייני מורשת – עמיחי אליהו.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "עיריית חיפה רואה במשרד התיירות שותף אמיתי ומלא לקידומם של שלל מיזמים תיירותיים בחיפה, אשר ימצבו אותה כעיר תיירותית ברמה הבינלאומית. פרויקט חזית הים העירונית, לכשיושלם, יהווה פנינה תיירותית, אשר תמשוך אליה תיירים רבים מכל רחבי העולם ויסייע לפיתוחה הכלכלי של העיר חיפה ושל מטרופולין הצפון כולו".

Exit mobile version