Site icon IAS

קשרי תעופה משיקה את "MIFRAS" -פרויקט וילות יוקרה באי פארוס

"MIFRAS" -פרויקט וילות יוקרה ייחודי באי פארוס. הדמיה קשר תעופה

לראשונה קשרי תעופה נכנסת לתחום הנדל"ן: החברה השקיעה בפרויקט וילות יוקרה ביוון, תחום הנמצא בתנופה אדירה, באמצעות הקמת פרויקט וילות יוקרה באי פארוס הפופלארי.

לצורך כך, הקימה קשרי תעופה חברה בת בבעלות מלאה של חברת תיירות יוונית שבה מחזיקה קשרי תעופה 50%. החברה רכשה את השטח באי פארוס וסיימה את כלל השלבים הנדרשים בתכנון ואישור הפרויקט וכעת תבנה את הווילות, המיועדות למכירה לציבור הרחב.

עלות הפרויקט הצפויה, כולל עלויות תכנון והקמה, ללא עלות הקרקע ועלויות שיווק ופרסום, מוערכת בכ-4.5 מיליון יורו. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בימים אלה ולהסתיים בתוך כ-18 חודשים מיום התחלת העבודות. מתחם הווילות האקסקלוסיבי יכלול וילות צופות לים מעוצבות ומאובזרות. במחיר של החל מ- 655 אלף יורו. כלל הווילות כוללות בריכות פרטיות .

המתכונת הייחודית שבה חברת תיירות המטיסה עשרות אלפי נוסעים לאיי יוון מידי שנה – תשווק , תבנה ואף תנהל לאחר הבנייה נכסי נדל"ן תיירותיים עשויה לתת ביטחון רב לרוכשים נכס במדינה זרה.

במתכונת המוצעת,  הרוכשים ייהנו משירות מקיף לניהול הנכס בתקופת עונת התיירות, תוך שימוש בתשתית השיווקית הרחבה של קבוצת קשרי תעופה.

במקביל, מציינת החברה כי כבר בשלב המקדמי ,נמכרו וילות בפרויקט תמורת סכום כולל של כשני מיליון יורו אשר ישולמו על-ידי הרוכשים בהתאם לקצב התקדמות העבודות. החברה צופה כי היקף המכירות הכולל של הפרויקט יהיה כ-7 מיליון יורו.

יש לציין, שבליבת העשייה של קשרי תעופה עומדת יכולתה לשנע מבקרים ליעד וזאת בהיותה, חברת תיירות מובילה המטיסה, מידי שנה, עשרות אלפי ישראלים ליוון. על ידי כך , יוכלו הרוכשים  למקסם את התפוסה בנכס וליהנות מתשואה פוטנציאלית גבוהה יותר.

בסוף שנת 2026 צפוי להיפתח באי פארוס נמל תעופה בינלאומי שיאפשר גישה ישירה לאי ויזניק את מספר המבקרים ביעד, בין היתר באמצעות התשתית של קשרי תעופה.

אתר הפרוייקט

פארוס הוא אי יווני השוכן במרכז הים האגאי, חלק מקבוצת האיים הקיקלאדיים. הוא ידוע בחופים היפים שלו, במים הצלולים ובכפרים המסורתיים עם בתים מסוידים בלבן וכנסיות עם כיפות כחולות.

האי הפופולרי ידוע בשפע עיירות שוקקות חיים בהן ניתן למצוא מגוון עשיר של מסעדות,ברים ואף סצנת חיי לילה שמחה ומגוונת
בנוסף לפתרונות הלינה ובתי המלון באי, פארוס  מתאפיינת בתיירות המבוססת באופן ייחודי על השכרת וילות יוקרה לזמן קצר המהווים את פתרון הלינה המוביל בביקור באי .

בימים אלו , קשרי תעופה בוחנת השקעות נוספות באיי יוון, בקפריסין ובמקומות נוספים מתוך מגמה להרחיב את הזרוע הנדל"נית לנכסי תיירות בהם לקבוצת קשרי תעופה יהיה ערך מוסף משמעותי.

Exit mobile version