Site icon IAS

קשרי תעופה חגגה 30 שנות פעילות

חברת קשרי תעופה חגגה אמש (ב') 30 שנות פעילות באולם האירועים גדות, בתזמון מושלם עם פתיחת תערוכת התיירות הבינלאומית שהתקיימה היום (ג') בתל אביב.

 

יורם מוטעי, מנכ"ל ובעלים של הרשת, הזמין לצד בכירי התיירות והמשק הישראלי גם אורחים מיוחדים מחו"ל שהגיעו לכבוד האירוע, ביניהם: נציגת רשת מלונות היוקרה מסרדיניה "דלפינה" ונציגי מלונות הילטון, רדיסון ואינטרקונטינטל ממלטה ומיוון.

 

באירוע הגאלה, חשפה החברה את היעדים החמים לקיץ הקרוב, ביניהם סרדיניה, קלבריה, סיציליה וכמובן מלטה ואיי יוון, שיושקו גם בביתן של החברה בתערוכה עצמה.

 

בקיץ 2014 תפעיל קשרי תעופה 4 טיסות שבועיות, לצד הסכם בלעדיות עם רשת מלונות היוקרה Delphina שלה בתי מלון בדרגת 4-5 כוכבים בחלק הצפוני של האי. החופשות בסרדיניה יימכרו החל מ- 700 דולר לחופשה בת 4 לילות ( טיסה ומלון).

 

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "לישראלים יהיה הקיץ היצע גדול יותר של יעדים עד 3 שעות טיסה ישירה מישראל .  יעדי יוון, מלטה ואגן הים התיכון ימשיכו להתחזק לצד יעדים חדשים יחסית במפת התיירות כמו סרדיניה, סיצילה וקלבריה אליהן מופעלות טיסות ישירות . עקב שינוי מבנה החופש הגדול וביקושים גבוהים ביותר ליעדי אגן התיכון מצד התיירים האירופאים, אנו ממליצים להקדים ולהזמין את החופשה השנתית ככל הניתן. אין כל ספק שתכנון נבון מייצר חסכון ובעיקר יכולת לשלוט באופן מלא על איכות החופשה שלנו".

 

Exit mobile version