Site icon IAS

קמפיין משרד התיירות: "דווקא עכשיו – חופשה בישראל"

משרד התיירות משיק הערב קמפיין פרסומי רחב היקף,  הקורא לאזרחי ישראל לצאת לחופשה במגוון אתרי הנופש והבילוי הפזורים ברחבי הארץ. מטרת הקמפיין הינה לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים, אשר נפגעו בעקבות המצב הביטחוני וסובלים מירידה דרסטית בהכנסות.

 

לצורך כך פנה שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, לאלפי בתי עסק בתחום התיירות בארץ וביקש מהם להירתם  תוך הסבר על חשיבותו הלאומית של המהלך.

 

משרד התיירות ביקש מגורמי התיירות השונים להתחייב לרמת מחירים מובנית ואטרקטיבית ויצר שיתופי פעולה עם עמותות תיירות מדן ועד אילת,  עם התאחדות בתי המלון, עם ראשי רשויות ומועצות ועם ארגון מורי הדרך שספג פגיעה קשה בעקבות המצב הביטחוני וייצר פלטפורמה נוחה וידידותית להזמנת חופשה, מקום במסעדה או בילוי באחד מאתרי האטרקציות ברחבי המדינה. המשרד פועל לכך שבשבוע הקרוב ייתוספו גם סיורים חווייתיים חינם לציבור, שייערכו על ידי מורי דרך מוסמכים, בסבסוד מלא של משרד התיירות.

 

האתר הייעודי יעלה לרשת בשעות הערב ויכיל רשימה ארוכה של מלונות  ואתרי לינה, אתרי נופש, לינה, מסעדות ואטרקציות, מחולקים ומסווגים לפי מחיר ומיקום, והגולש יוכל בלחיצת כפתור להזמין את החופשה המתאימה לו ולמשפחתו.

 

אתרי הלינה באתר חולקו ל-4 רמות מחיר:

לנוחות הציבור מוצעים במסגרת המבצע בתי מלון ואתרי לינה ב-4 דרגות מחיר:

רמה1  – עד 350 ₪  ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 2 – עד 500 ₪  ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 3 – עד 700 ₪  ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 4 -עד 900 ₪ ללילה לזוג (על בסיס B/B).

 

 

כל המחירים מתייחסים ללילה, לזוג. במרבית המקומות לא יגבה מחיר נוסף עבור ילד ראשון ובמקומות בהם יגבה עבורו תשלום – יהיה זה לא יותר מ-100 ₪ לילד.

לאתרי התיירות בדרום, שספגו את הפגיעה הקשה ביותר, הותאם מתווה מיוחד: הנופשים יוכלו לרכוש את ההטבות במסגרת המבצע הנוכחי, במחירים ובתנאים האטרקטיביים המוצעים כיום, ולנצל אותה לאחר תום הלחימה, בכל זמן נתון במהלך השנה הקרובה.

עלות הקמפיין, אשר יושק היום (יום חמישי, 31.7) ויימשך עד לתחילת חודש ספטמבר, כ-6.2 מיליון ₪.

 

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "אני יודע שלא פשוט בימים קשים כמו אלו לחשוב על חופשה משפחתית. כמעט בכל משפחה יש לפחות חייל אחד אשר לוקח חלק בלחימה, והמראות והידיעות על פגיעות בנפש ובגוף לא משאירות אף לב שלם.  יחד עם זאת במלחמה הזו אנו מתמלאים גאווה וסיפוק על עוצמתם של אזרחי ישראל, על עמידתם במצבים לא פשוטים, על גילויי סולידריות וערבות הדדית בין כלל אזרחי המדינה.

אני מאמין שחובתנו האזרחית לשמור על כלכלה ישראלית חזקה מחד ומאידך – להרים את ראשנו בגאווה. במלחמה הזו אנו לוחמים בשתי חזיתות: החזית הצבאית, בה נלחמים מיטב חיילינו ומפקדינו במילואים ובסדיר, והחזית הכלכלית – בה לוקחים חלק כל אזרחי מדינת ישראל, הן כעובדים המניעים את המשק כולו והן כצרכנים, בכל ענפי המשק.

אין מקום נכון ומתאים לחופשה משפחתית מרעננת בימים אלו מאשר ברחבי המדינה המדהימה שלנו. המלחמה שלנו בעורף היא השמירה שלנו על שגרת חיינו ועל חוסננו הכלכלי והחברתי. אני קורא לכל אזרחי המדינה להירתם למהלך הזה ולהזמין עוד היום, דווקא היום, חופשה בישראל. חופשה בישראל תומכת בעשרות אלפי עובדים ישראלים ומאפשרת לעסקי התיירות להחזיק מעמד בתקופה לא פשוטה זו".

 

בשלושת השבועות של מבצע צוק איתן ובעקבותיו טיפל משרד התיירות במאות פניות של בעלי עסקים בתחום התיירות אשר דיווחו על פגיעה קשה בהכנסות בעקבות ביטול הזמנות ומיעוט מבקרים. לצורך כך יצא משרד התיירות עם המבצע, המאפשר לשני הצדדים להרוויח – בעלי העסק נהנים מהכנסה ואזרחי ישראל נהנים מהזדמנות לנפוש בארץ במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

לדברי מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "כל אתרי הלינה המופיעים באתר שלנו התחייבו לרמת מחיר שנקבעה מראש ולחדרים במחיר זה עד סוף חודש אוגוסט לפחות. תעשיית התיירות היא גורם חשוב, המספק מקומות עבודה רבים במשק הישראלי- וזה הזמן, יותר מתמיד לסייע לתעשיית התיירות ולכלכלת ישראל".

 

תעשיית התיירות בישראל מעסיקה למעלה מ-100 אלף איש במעגל הראשון ולמעלה מ-200,000 עובדים במעגלים נלווים, מרביתם מתגוררים בפריפריה, ומאפשרים פרנסה בכבוד למשפחות רבות. בשנת 2013 בלבד תרמה תעשיית התיירות למשק יותר מ-30 מיליארד ₪. בתקופה הקרובה יעלה משרד התיירות קמפיינים לעידוד התיירות לישראל בקרב קהילות יהודיות ואחרות, במספר מדינות מקור מרכזיות של תיירות לארץ.

 

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: מלונות ישראל ממשיכים לחבק את תושבי הארץ ויוצאים עם מבצעים מיוחדים, במסגרת הקמפיין שמרכז משרד התיירות. זאת לאחר שבשבועיים האחרונים אירחו המלונות בארץ את תושבי עוטף עזה והדרום במבצעים מיוחדים. כעת, אנו מזמינים לאירוח ביותר מ- 130 מלונות במחירים מיוחדים, בתקופה שהייתה אמורה להיות תקופת השיא במלונות".

 

Exit mobile version