חוזרים לנפוש ולטייל במרחבי ישראל! משרד התיירות משיק קמפיין חדש לעידוד תיירות פנים, שנועד לחזק את תעשיית התיירות בעקבות המשבר החמור ביותר מאז קום המדינה, שחווה בימים אלה תעשיית התיירות בישראל, כתוצאה ממגפת הקורונה. הסלוגן שמוביל את הקמפיין: "זה הזמן לחופשה בישראל!" ובמסגרתו מופיעים תיירנים, בעלי צימרים ועובדי בתי מלון ואטרקציות תיירותיות מרחבי הארץ, שיקראו לישראלים לבוא, לטייל ולנפוש. את הקמפיין מלווה ג'ינגל חדש של היוצרים אורן ברזילי ועמרי אמדו. ברזילי הוא סולן להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר ומנהל קריירה מוזיקלית עצמאית. אמדו הוא מפיק מוזיקלי, יוצר ונגן בפרויקטים רבים. הג'ינגל החדש "קיץ ישראלי" נבחר על ידי משרד התיירות ללוות את הקמפיין, בזכות הרוח הצעירה והרעננה שהוא משדר באיכויות המוזיקליות שלו.
הקמפיין בהיקף של 2.3 מיליון ₪ מתפרסם בפלטפורמות דיגיטליות, ברדיו ובטלוויזיה. מטרת הקמפיין היא לעודד ישראלים לצאת לטיולים ולחופשות בארץ, ולסייע לתעשיית התיירות ולמאות אלפי העובדים בה והמתפרנסים ממנה. שר התיירות, במסגרת הקמפיין מציע משרד התיירות לציבור הישראלי, סיורים באמצעות רשות הטבע והגנים, בסופי שבוע. בשלב הראשון, יתקיימו הסיורים ללא תשלום בשמורות טבע, בגנים לאומיים ובערים נבחרות ברחבי הארץ. ההשתתפות תותנה בהרשמה מראש.בנוסף, מפעיל משרד התיירות אתר אינטרנט ייעודי שהוקם במיוחד לקמפיין ומוצג בו ההיצע התיירותי לפי אזורים בארץ.
שר התיירות, אסף זמיר: "מי שנופש בתקופה הזו בישראל, גם נהנה מחופשה מהנה, וגם מחזיר למשק עשרות אלפי עובדים, שרק חיכו לחזור לעבודה בתחום שהם כל כך אוהבים. אנחנו עושים את מירב המאמצים לדאוג לבריאות הנופשים במסגרת התו הסגול ומאחלים לכם קיץ מהנה". במשרד התיירות מייחסים חשיבות רבה להגדלת היקף תיירות הפנים, במיוחד בהיעדר תיירות נכנסת. כזכור, המהפכה השיווקית הגלובלית של משרד התיירות ב-3 השנים האחרונות הביאה לצמיחה חסרת תקדים בתיירות הנכנסת לישראל והביאה בסוף 2019 לשיא היסטורי של 4.55 מיליון תיירים. בשנת 2020 ציפו בתעשייה לשבור שיא חדש נוסף של 5 מיליון תיירים אבל בעקבות משבר הקורונה התיירות העולמית הושבתה. בנוסף, משרד התיירות פעל מול משרד הבריאות במטרה לייצר תו סגול ייחודי למלונות ולצימרים כדי להבטיח חופשה בריאה ומהנה תוך שמירה על הכללים.
בימים אלה מפיק משרד התיירות גם סרטוני הסברה לבעלי עסקים תיירותיים ולנופשים, כדי לחזק את המודעות לשמירה על הכללים בעת חופשה. הסרטונים מעודדים תיירות בטוחה ושמירה על כללי ההיגיינה באתרי הנופש. הנושא חשוב במיוחד, לאור העלייה האחרונה במקרי ההדבקה. במשרד התיירות קוראים לישראלים לצאת לחופשה ולשמור על הכללים, כדי לסייע לחזרה לשגרה מלאה. מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי: "סגירה נוספת של המשק בכלל ושל תעשיית התיירות בפרט, עלולה להביא לקריסה של התעשייה ללא יכולת התאוששות. אין לי ספק שזה אפשרי גם להשאיר את אתרי הנופש פתוחים וגם לשמור על כללי הבריאות".
נתוני רקע: משרד התיירות מתמקד בימים אלה, בין היתר, בשימור התשתיות התיירותיות ועסקי התיירות, במקביל למאמצים לפתוח את התיירות הנכנסת לישראל מחדש, ברגע שהמצב יאפשר זאת. ההכנסות מתיירות פנים בשנת 2019 הסתכמו בכ-12 מיליארד ₪ ומתיירות נכנסת כ-23 מיליארד ₪. בשנת 2019 נרשמו כ-13.7 מיליון לינות ישראלים, לעומת כ-12 מיליון לינות תיירים. שיעור הלינות מתיירות הפנים עמד על 53% מכלל הלינות בבתי המלון (47% מתיירות נכנסת).
כתובת האתר הייעודי:https://zehazman.com/
לינק לסרטון דרום, באדיבות משרד התיירות: