Site icon IAS

קלאב מד מציעה חלופות לחופשה באיים המלדיביים

קלאב מד סיישל. צילום יח"צ

אמש (א') הודיעה ממשלת האיים המלדיביים על כוונתה לאסור כניסת ישראלים למדינה. האיים המלדיביים הפכו לאחד היעדים המבוקשים עבור מי שמחפשים חופשה אקזוטית מפנקת. לרשת קלאב מד ישנם שני מועדונים מבוקשים באיים, אשר הפכו לטופ 3 בהזמנות בקרב ישראלים לאורך השנים. חשוב לציין שכבר מתחילת המלחמה הלקוחות הישראלים לא הזמינו חופשה למלדיביים והעדיפו את סיישל ופוקט כחלופה.

מנכ"ל קלאב מד ישראל, רוסיה ודרום אפריקה, זאב דהן: "מלדיביים הינו אחד היעדים האהובים על הקהל הישראלי, עם רצועת חוף חלומית, אשר זכינו לקדם את בשנים האחרונות. אך עם תחילת המלחמה, הכנו את עצמנו לרגע בו כניסת ישראלים תיאסר ובנינו חלופות המתבססות על טיסות ישירות ונוחות למגוון יעדים אקזוטים חלופיים עם חופי ים מרהיבים ביופיים גם כן, כמו: סיישל, פוקט ויעדים קרובים כמו סיציליה ויוון, כאשר כל היעדים מתאימים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. זו הזדמנות להכיר יעדים חדשים או להמשיך ליהנות מיעדים אהובים ומוכרים כמו סיישל ותאילנד עם חול לבן ומי טורקיז, שהפכו לחלק בלי נפרד מהמאפיינים של חופשה אקזוטית. צוות קלאב מד בישראל ידאגו לספק המלצות לחופשה המושלמת לא פחות מהמלדיביים. מאחל לימים שקטים יותר."

קלאב מד סיישל- מועדון אקולוגי באי פרטי פראי

להרגיש בתוך גלויה בנוף עוצר נשימה! בלב ארכיפלג סיישל והפארק הימי הלאומי המוגן, נמצא מועדון קלאב מד סיישל באי פרטי ייחודי. עם טבע מרהיב ופעילויות באוקיינוס ההודי, מבוגרים וילדים ייהנו מכל רגע. צלילה, יוגה וקייאקים הם חלק קטן מההנאות שתחוו במועדון. מי הטורקיז, החופים הלבנים והגבעות המכוסות בצמחייה השופעת, ככה כנראה נראה גן עדן!

תמצאו בו מגוון סוגי חדרים וסוויטות מפוארות, 2 מסעדות ושלושה ברים שמגישים מאכלי גורמה וקוקטיילים מפנקים בכל שעות היום, 4 סוגי בריכות (מרכזית, זן-למבוגרים, משפחות וברכות פרטיות בסוויטות) וכן מגוון פעילויות בידור, הופעות ומסיבות. ברוח קלאב מד תמצאו במועדון מבחר רחב של פעילויות ספורט וספורט ימי כגון: שיעורי טניס, יוגה במגוון סגנונות, טיולי הייקיניג מודרכים בטבע פראי, סאפ, שנורקלינג, שיעורי שייט ועוד. באי הפרטי תוכלו להנות מיותר מקילומטר של רצועת חוף ומי טורקיז ושלושה חופים מרכזיים כאשר כל המפורט לעיל כמובן כלול בעלות החבילה.

Club Med Cefalu, סיציליה

בין אזורים הרריים, חופים שמימיים בתוך שלל מפרצים, תרבות ענפה, ארכיטקטורה מרשימה וקולינריה עילאית, Club Med מציעה חופשה חלומית ויוקרתית במועדון Cefalu (צ'פאלו) השוכן בין האיים הגדולים ביותר במזרח-התיכון, בצמוד לעיירה צ'פאלו שבצפון סיציליה, איטליה. מדובר במועדון הראשון באירופה בדירוג 5Ψ (5 קלשונים) מסדרת ה-Exclusive Collection של המותג המעניק חווית שירות אקסקלוסיבית ואישית.

המועדון מציע מגוון פעילויות ספורטיביות וטיולים ובראשן האקדמיה לסאפ הכוללת הדרכות חתירה, כושר וחיטוב לכל הרמות על ארבעה סוגים שונים של גלשני סאפ, המועברות על-ידי מדריכים מקצועיים.  פעילויות נוספות המוצעות במועדון כוללות יוגה בשיטת הברסון, קיאקים, צלילה עם שנורקל ובנוסף, ניתן להשכיר רכב ולחוות את האזורים היפים בעיירה במסלולים ונוף ציורי ומרהיב.

לאחר יום של פעילויות באזור וחוויית הקסם הסיציליאני במגוון מסלולים, ניתן להירגע בספא של המותג היוקרתי סוטיס, המציע מגוון טיפולים ליחידים ולזוגות, סאונה, חמאם טורקי, חדרי טיפול פרטיים ומתחם המעניק רוגע ושלווה לאחר הטיפול.

קלאב מד פוקט:

חופשה אותנטית בתאילנד הקסומה במועדון קלאב מד פוקט, הפרוס לאורך 250 דונם של יער טרופי, היא גן עדן של ממש.

אתם מוזמנים לצלול אל לב התרבות התאילנדית, בריחות, בצלילים, ובמראות של האי היפה הזה. כאן, בין ההרים הירוקים, אתרי האוצר והים הכחול של האי פוקט, ישנם פעילויות וטיולים בשפע.

תוכלו להצטרף לשיעור איגרוף תאילנדי או ללמוד את אמנות המטבח התאילנדי, לבלות חופשה משפחתית חוקרת המתמקדת במקדשים בודהיסטים או לצפות ברקדנים תאילנדים מסורתיים המציגים מופעים קסומים בתלבושות תוססות.

Club Med Gregolimano (קלאב מד גרגולימנו), יוון

קלאב מד גרגולימנו – חוויה יוונית באי קסום ושקט. לאורך 2 ק"מ של רצועת חוף פרטית ומרהיבה של חול לבן ומי טורקיז שוכן לו מועדון קלאב מד גרגולימנו (Gregolimano) – , גן עדן לחובבי ספורט ימי ומשפחות פעילות.

המועדון נמצא באי היווני השני בגודלו אוויה (Evia) ומשתרע על פני 190 דונם בין הים להרים ומציע מגוון רחב של פעילויות מסעירות. בין שלל הפעילויות במועדון תוכלו למצוא: סקי מים (אפילו לילדים החל מגיל 4!), וויקבורד, שיט מפרשיות וכמובן טניס, פאדל טניס, חץ וקשת ועוד. מועדון הילדים ששוכן בין העצים, מותאם לילדים החל מגיל 4 והוא מלא הרפתקאות וחוויות מרגשות, במים ובטבע. בחופשה בגרגולימנו תוכלו לנוח על הערסל בלב יער האורנים השלו ולהירגע על החוף המוזהב, תיהנו מארוחות גורמה מפנקות, מצאו את המשקה האהוב עליכם בבר הפתוח ותיהנו מלילה בתיאטרון היווני המודרני שלנו. אין ספק שזהו המתכון לחופשה משפחתית מושלמת והכל בניחוח יווני.

Exit mobile version