Site icon IAS

קוויק סקי עם אופיר טורס

חברת התיירות 'אופיר טורס' מציעה מוצר חדש בשם 'קוויק סקי'- חופשות סקי קצרות בסופי שבוע.

"זיהינו ביקושים לחופשות סקי קצרות יחסית, המתפרשות ברובן על סוף השבוע ובכך מאפשרות לחובבי הסקי לא להפסיד ימי עבודה רבים. בנוסף, אנו עדים לאופנה שמתפתחת ותופסת תאוצה של ישראלים שרוצים לקיים מעין נופש הכנה מקדים, לחופשת הסקי הארוכה יותר אותה הם מקיימים בהמשך עונת הסקי. ולבסוף, גוברת המגמה של הורים שלוקחים את ילדיהם לחוות חופשת סקי ראשונה, ולכן מעדיפים שלא תהיה אינטנסיבית ועמוסה מידי. כל אלו גרמו לנו להבין את הצורך ליצור מוצר זה של 'קוויק סקי'.", מסר בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת התיירות 'אופיר טורס'.

בין יתר החבילות המוצעות, יכולים הגולשים ליהנות למשל מחופשה בבנסקו, בולגריה, החל מ-17 בדצמבר, 2015, הכוללת: טיסות באייר בולגריה לסופיה, 3 לילות במלון Chateau Bansko ברמת 4 כוכבים, על בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר, 3 ימי סקי פס, 3 ימי שכירת ציוד סקי, 3 ימי הדרכה, העברות ונוכחות נציג דובר עברית במקום – במחיר של החל מ-499 אירו לאדם בחדר זוגי.

אפשרות נוספת היא לסופ"ש קוויק סקי באזור קסום בטירול, במהלך סופי השבוע של ינואר, 2016, עם חבילה הכוללת: טיסות למינכן בחברת לופטהנזה , 3 לילות במלון Tauernhof  ברמת 4 כוכבים, על בסיס אירוח של חצי פנסיון, 3 ימי סקי פס ורכב שכור ל-4 ימים – במחיר של החל מ-799 אירו לאדם בחדר זוגי.

המעוניינים יכולים גם לחוות חבילת סופ"ש באתר הסקי Spindleruv Mlyn בצ'כיה, בכל סופי השבוע של ינואר, 2016, הכוללת: טיסות בטרוול סרוויס לפראג, 4 לילות במלון Clarion ברמת 4 כוכבים, על בסיס אירוח של חצי פנסיון, 4 ימי סקי פס ורכב שכור ל-5 ימים – במחיר של החל מ-869 אירו לאדם בחדר זוגי.

לרשות הגולשים ישנן גם אפשרויות אירוח בבתי מלון 3 ו-5 כוכבים.

לפרטים נוספים והזמנות: 03-5269660

 

 

Exit mobile version