Site icon IAS

קבוצת גוליבר תשיק מיזם חדש לחיפוש טיסות מוזלות

מייסד חוליו וצוות טכנולוגים מקבוצת גוליבר ישיקו מיזם תיירותי חדשני בהשקעה של מיליון דולר, שצפוי לשנות את תהליך החיפוש וההזמנה של טיסות זולות בעולם. כרמית דותן, ששימשה מנהלת השיווק הדיגיטלי של אל על, מצטרפת לקבוצת גוליבר ותשמש מנכ"לית החדשה של חוליו.

את ההודעה על השינוי האסטרטגי במבנה החברה מסר אורי אלון מנכ"ל קבוצת גוליבר. לדבריו,  גיורא מנדל, מי שפיתח את אפליקציית חוליו המציעה טיסות מוזלות ליעדים שונים בעולם, בהתרעה של שעות אחדות לפני מועד ההמראה, מקים בימים אלו, בשיתוף עם קבוצת גוליבר, מיזם תיירותי חדש, שצפוי בדומה לחוליו, לשנות את חוקי המשחק של שוק התיירות בארץ ובעולם.

את מקומו של מנדל, ששימש מנכ"ל חוליו תחליף כרמית דותן, ששימשה בארבע השנים שחלפו  מנהלת השיווק והמכירות הדיגיטליות של חברת התעופה אל על ו-UP. כרמית דותן, נכנסת לתפקיד המנכ"לית בימים אלו.

פורץ דרף בתחום התיירות

לדברי אורי אלון, מנכ"ל קבוצת גוליבר: גיורא מנדל נחשב לפורץ דרך בתחום התיירות, מיד עם השלמת פיתוחה והשקתה הפכה חוליו לדבר החדשני והמדובר ביותר בענף התיירות. אין לי ספק שגם המיזם החדש עליו מנדל עומל בימים אלו, יביא שוב ובגדול את אותה רוח החדשנות ואף יותר. לדבריו, הפעם מדובר במיזם איתו תפרוץ הקבוצה גם לשווקים בינלאומיים. 

עוד מסר אלון שהצטרפותה של כרמית דותן לקבוצת גוליבר בתפקיד מנכ"לית חוליו, מהווה חיזוק נוסף להמשך הצמיחה של חוליו ושל הקבוצה בכללותה. כרמית הגיעה להישגים יוצאי דופן בעולם התיירות עד כה, ואנו שמחים על הצטרפותה לנבחרת הדיגיטלית של קבוצת גוליבר.

אפליקציית חוליו

אפליקציית חוליו פותחה על ידי גיורא מנדל ודדי רשתי ועלתה לאוויר באוגוסט 2012‏. האפליקציה מאפשרת לקבל התרעה מדי יום בה מוצעים המושבים האחרונים בטיסות וכאלו שטרם נמכרו ובמחירים זולים החל מ-99 דולר. לחוליו כמיליון הורדות והיקפי כניסות של כ-40,000 לקוחות מדי יום. רק בשנת 2015 יצאו מהארץ "בשנייה האחרונה" עשרות אלפי נוסעים דרך חוליו למגוון יעדים. חוליו הפכה בתוך פחות משנה לאפליקציה הפופולארית ביותר בתחום התיירות.

קבוצת גוליבר

קבוצת גוליבר נמצאת בבעלות ערד מרום, אורי אלון ודן אביעזר. הקבוצה מחזיקה ומנהלת מגוון חברות תיירות בארץ ובחו"ל בתחומי האון-ליין והדיגיטל ובהן: חברת התיירות גוליבר,  Travelist- אתר השוואת מחירי התיירות, חוליו – אפליקציית הרגע האחרון, אתר הקופונים buy2fly, רומניה 360 וחוגל – אתר החוגים.

 

Exit mobile version