Site icon IAS

צפו: סרטוני הוידאו "המגניבים" לחג המולד 2016

חג המולד אינו חג יהודי אבל תמיד מעורר חיבה ליופי ולאווירת הקסם סביבו. אתר IAS שמח להציג את מקבץ סרטוני הוידאו שנבחרו מתוך רבים ודורגו על פי אנשי מערכת האתר והירחון.

ובמקום הראשון….. Coming Home for Christmas | Heathrow Airport

הית'רו, נמל התעופה הלונדוני הקיים כבר 70 שנה מהווה נקודת מפגש בין אנשים ליקיריהם במיוחד בתקופה זו של השנה, חג המולד. בין מיליוני הנוסעים, ישנם יוצאים מן הכלל…( 4,840,760 צפיות)

 

ובמקום השני….  John Lewis Christmas Advert 2016 – #BusterTheBoxer 

ברידג'ט הקטנה אוהבת במיוחד לקפוץ במיטתה, מה שהביא את ההחלטה של הוריה לקנות לה טרמפולינה לחג המולד, עד מהרה מתברר שגם החיות מסביבה נהנות מהמתנה המדליקה. הסרטון הוא של כלבו ג'ון לואיס בריטניה….( 24,197,904 צפיות)

 

ובמקום השלישי….  M&S 2016 Christmas Ad: Christmas with love from Mrs Claus

הכלבו הלונדוני הידוע, מרקס אנד ספנסר, השיק פרסומת לחג המולד במדיות האלקטרוניות עם טאצ' מודרני לגברת קלאוס – סמל חג המולד החדש יוצא לדרך עם סטייל ייחודי….

(7,902,218 צפיות)

ובמקום הרביעי …. Finnair Christmas 2016 – Find your way to Christmas

פינאייר, חברת התעופה הלאומית של פינלנד מקרבת בין אנשים ועוזרת למצוא את רוח חג המולד. "זה הדברים הקטנים שאנחנו עושים לגרום לאנשים להיות אהובים במיוחד", אומרים בחברת התעופה…. 758,440) צפיות)

ובמקום החמישי….  Sainsbury's OFFICIAL Christmas advert 2016 -The Greatest Gift

רשת המרכולים הבריטית "סיינסבורי" במחזמר חג המולד , אנימציה המלווה בפס קול של ג'יימס קימברלי קורדן, זמר ומנחה אנגלי, המספרת את סיפורו של דייב, אבא טוב ואיש קשה יום, שמבין שהמתנה הגדולה ביותר שהוא יכול להעניק לרגל חג המולד זה הזמן שלו. כל מה שהוא רוצה זה להגיע הביתה כדי לבלות עם משפחתו, אבל דברים עומדים בדרכו… 16,884,927) צפיות)

Exit mobile version