Site icon IAS

צמיחה של 30% במספר הישראלים המבקרים בפיליפינים

הישראלים כובשים את הפיליפינים. מנתונים שהפיץ משרד התיירות הפיליפיני לסיכום שנת 2013 עולה כי ישראל נחשבת כקהל יעד חשוב עבור פיליפינים.

 

בשנת 2009 ביקרו 4,061 ישראלים במדינה, בשנת 2010 ביקרו 4,525 ישראלים, בשנת 2011 ביקרו 4,990 ישראלים, בשנת 2012 ביקרו 5,895 ישראלים  ובשנת 2013 נרשם מספר שיא של כ-7500 ישראלים שביקרו בפיליפינים, גידול של 30% ביחס לנתוני אשתקד(הנתונים לקוחים מתוך הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל ומשרד התיירות בפיליפינים).

 

כמו כן,קיימת גם תיירות נכנסת לישראל , של פיליפינים המבקרים בה. פעילות זו הייתה מאופיינת בסטגנציה בשנים האחרונות ולשכת התיירות ישראל-פיליפינים פועלת כדי  להגדילה.

 

לדברי יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות ישראל הפיליפינים ומנכ"ל חברת פלייאיסט: "מגמת הגידול בהיקף של 30%  בתנועת התיירות לפיליפינים תמשך גם בשנים הקרובות. היעד שהגדרנו לשנת 2014 עומד על כ-9000 מבקרים מישראל בפיליפינים. הצמיחה הזו נובעת מכך שהישראלים גילו את הייחודיות, היופי, הנופים המדהימים, ההיצע התיירותי העשיר, האוכל, הפולקלור והצבע של הפיליפינים.

 

"עבורנו, זהו שוק תיירות מתפתח. הצמיחה הזו גם קשורה, בין היתר, לשיתוף הפעולה המוצלח עם שגרירות הפיליפינים בישראל ולפעילות השיווק של לשכת התיירות ישראל –פיליפינים. יחד גיבשנו תכנית שנתית מקיפה לשנה הקרובה, הכוללת פעילויות ואירועים יזומים אשר יגבירו את החשיפה והמודעות של הקהל הישראלי לאיים הפיליפינים כיעד אקזוטי לנופש אטרקטיבי חלומי", הוסיף יריב .

  

בפיליפינים 7,107 איים, מהם  800 בלבד מאוכלסים. האיים הם יעד תיירותי המושך אליו אוהבי טבע ותיירות אתגרית. לפיליפינים חופי ים מרהיבים המושכים אליהם חובבי צלילה וגלישה, מטבח מגוון וחיי לילה תוססים.

 

ממשלת פיליפינים מאפשרת שהייה למבקרים בשטחה לשלושה שבועות בלבד, למעט שתי מדינות: ישראל וברזיל. למבקרים משתי מדינות אלה מונפקת אשרת שהייה לחודשיים.

 

Exit mobile version