Site icon IAS

צלילי לילה: מפגשים תיירותיים ומוזיקליים בצפון הנגב

משתלת דרך הזית. צילום טוהר חורי

בקרירות הנעימה של לילות הקיץ בנגב, יתקיימו בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט, מפגשים מוזיקליים אינטימיים עם מיטב האמנים, באתרי התיירות של צפון הנגב, אשר חזרו לפעילות בחודשים האחרונים. הכרטיסים במחיר של 30 ₪ בלבד. להשלמת החוויה, האתרים המארחים יציעו גם תפריטי אוכל ושתייה בהתאם לרוח המקום, עם מנות כמו פיצות בוטיק, בירות מקומיות, מנות אותנטיות מהמטבח התאילנדי, יינות ישראלים ועוד. האירועים בתמיכת משרד התיירות.

אתרי התיירות באזור יקיימו פעילויות ערב מיוחדות:

במבוך מרים יקיימו סיורי ערב עם פנסי אצבע בשביל התבלינים והבשמים, "נדודים" ילוו סיור לקראת שקיעה, שייתן הצצה לעולם הגששות, ביתהבוצ בתלמי יוסף ייקח למסע של Sound Healing, בנקודה ה-12 יקיימו סדנת אפייה ייחודית המכונה "מגרש משחקים בבצק" בהנחיית השף שאול אפרת, ג'ו אלון מזמינים לקבלות שבת לכל המשפחה ביער להב, בכניסה חופשית.

גם לאירוע יין שיתקיים ב 15.8 ובמימונ'ס בכפר מימון יקיימו ערבי במה פתוחה בימי רביעי עם קוקטיילים ופיצות מהטאבון. בפארק הבשור יקיימו ימי חמישי לכל המשפחה עם שכשוך בבריכות, סדנת עפיפונים ועוד הפתעות על המדשאות ובמוזיאון הגדת חבל ימית, ברון ארט סטודיו ליודאיקה ואומנות ובסטודיו עיצובים מהלב יקיימו סיורים וסדנאות גם בשעות הערב במהלך חודש אוגוסט.

מופעים מוזיקליים:

עידן יניב, עם "עושים אהבה", מופע אקוסטי מרגש ומלא באהבה במשתלת "דרך הזית" במושב זמרת.

יהלי סובול, סולן מוניקה סקס, יופיע במסעדת "גידולי רוני" שבמושב עין הבשור, במופע "מספיק בנאדם", המשלב את המיטב מכל האלבומים שיצר עם הלהקה ולבד.

עלמה זהר, תופיע במבשלת הבירה ISIS שבמושב דקל עם ההגשה הנפלאה, והקול הייחודי, במופע אינטימי עם השירים האהובים מכל האלבומים.

ארז לב ארי, יופיע במתחם מימונ'ס שבכפר מימון, במופע מרגש, הכולל את הלהיטים הגדולים שלו בעיבודים אלקטרו/אקוסטיים, בגרסה אינטימית, חשופה ונקייה.

ערן צור, משורר הרוק, עם מיטב שיריו במעטפת מיוחדת אינטימית ואקוסטית, יופיע בבר היין ארגמן שבקיבוץ ניר עם.

גיא ויהל, במופע רוק מקומי עם מיטב שיריהם יופיעו במרכז ג'ו אלון.

שלומי ברכה, במסע מרגש של תחנות בזמן, יפליג לעבר עם שיריו המוכרים בחוות אל היען.

דנה ברגר, תכבוש את הבמה בפאב גבולות, במופע אינטימי ומרגש.

צלילי לילה בצפון הנגב, 14-31 באוגוסט.

מחיר כל הופעה: 30 ₪ בלבד. מחירי הפעילויות משתנים בהתאם לפעילות

לפרטים נוספים והרשמה

Exit mobile version