Site icon IAS

צלילי המוסיקה בסיאטל

סוויטת המוסיקאים הראשונה בארה"ב הושקה בסיאטל והיא נקראת " סוויטת הקול " ("W Sound Suite") , פרי הסכם שיתוף פעולה בין רשת מלונות ,W Hotels Worldwide מקבוצת מריוט אינטרנשיונל, וחברת קוקה קולה. מדובר בסוויטה שהיא בעצם אולפן הקלטה פרטי, חדר סופרים וטרקלין המציע מקום מפגש למוסיקאים ומפיקים. יכול להתאים גם לאורחים המעוניינים להגשים חלום ולהפוך לרוק סטארים בין לילה.

"לא יכולנו לחשוב על מקום טוב ביותר מאשר סיאטל, אחת מבירות המוסיקה המובילות בעולם, לסוויטת ה-  "W Sound Suite" , אמר אנתוני אינגהאם, מנהל מותג עולמי ברשת W Hotels Worldwide. " הרשת נחשבת כבר זמן רב שם נרדף למוסיקה , מאז שמוסיקה חיה מתנגנת בחדרי המלון של רשת W. הסוויטה החדשה היא סביבה מקצועית מושלמת לאורחים מהתחום בכל שעות היום והלילה עם שירות חדרים 24 שעות."

הסוויטה בסיאטל נפתחה בעקבות השקתה של ה-  "W Sound Suite" הראשונה בעולם, אשתקד בבאלי, שבאינדונזיה . סוויטות נוספות צפויות להיפתח בהוליווד ובברצלונה בחודשים הקרובים.

חלק לא מבוטל מהרעיון שייך ל- DJ White Shadow שעבד בעבר עם ליידי גאגא, ואמר:"  מוסיקאים נמצאים כל הזמן בנסיעות ממקום למקום ומחפשים מקום נגיש להקלטות. הסוויטה החדשה תעניק מענה הולם ואיכותי."

חברת Native Instruments תרמה את חלקה במיטב הכלים המוסיקאליים והסוויטה עוצבה ונבנתה עם קירות מבודדים והותאמה לצרכים של אולפן הקלטה מתקדם. גם האוכל שמציע המלון בכלל ובסוויטה בפרט מבוסס על תפריט מקומי עשיר.

Exit mobile version