Site icon IAS

פסטיבל "תוצרת הארץ": חגיגה קולינרית ותרבותית של תוצרת מקומית

בפסטיבל תוצרת הארץ. צילום שלומי אמסלם, משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי

במהלך חול המועד סוכות מקיים משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, את פסטיבל "תוצרת הארץ", הנחשב לאירוע החווייתי והקולינרי המשמעותי של חול המועד סוכות, ומאפשר לציבור הרחב היכרות עם חקלאי הנגב והגליל והזדמנות לטעום מתוצרת חקלאית טרייה, לצד הפנינג ענק לכל המשפחה.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 3-4/10 ימים שלישי ורביעי בחול המועד סוכות, במתחם בית הספר החקלאי מקווה ישראל – ליד חולון, בין השעות 17:00-10:00. הכניסה לפסטיבל ולפעילויות במקום פתוחות לקהל הרחב וללא עלות.

לצד דוכני הפסטיבל יחכו לכם האטרקציות הבאות: הופעות מוזיקליות של אמנים מהנגב והגליל, בהם המופע של חיים אוליאל ולהקת "שפתיים", מתחם פוד טראקים ודוכנים של מיטב התוצרת החקלאית של איכרי הנגב, הגליל ויישובי החוסן, סדנאות שף עם יונית צוקרמן ורון יוחננוב – משפיענים מעולם האוכל והקולינריה, מתחם ילדים עם הצגות, הפעלות וסדנאות, מתחמי יין וגבינות, שווקי פירות, ריבות ותבלינים.

פסטיבל "תוצרת הארץ". צילום Ritvo photography -תיירות אשכול גליל מערבי

לטובת המבקרים הוקמו במקום, מתחמי פיקניק מסודרים ומוצלים וכן סוכות כשרות, בהם תוכלו לשבת עם כל המשפחה ולהנות ממיטב התוצרת החקלאית המגוונת ומאווירת חג הסוכות.

פסטיבל "תוצרת הארץ" הוקם במטרה לחשוף את הצרכנים לתוצרת חקלאית מקומית של יישובי הנגב, הגליל והחוסן. להכיר את החקלאי ופועלו ולעודד צריכה של תוצרת חקלאית כחול לבן.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "אני גאה ושמח להוביל את 'פסטיבל תוצרת הארץ' שמפגיש, במקום אחד, את כל מה שמצוין בחברה הישראלית – את חקלאי הנגב, הגליל ויישובי החוסן עם אלפי משפחות נהדרות מכל רחבי הארץ. אני מזמין את כל הציבור לחגוג אתנו את חג הסוכות, להעמיק את ההיכרות עם מיטב התוצרת החקלאית מֵהנגב וּמֵהגליל ולהינות מעשרות פעילויות בידור ופנאי לכל המשפחה".

איפה? מתחם בית הספר החקלאי מקווה ישראל, ליד חולון

מתי? 3-4/10/2023, חול המועד סוכות

בין השעות: 17:00-10:00

הכניסה חופשית לקהל הרחב!!!

פסטיבל "תוצרת הארץ". צילום Ritvo photography -תיירות אשכול גליל מערבי
Exit mobile version