Site icon IAS

פסטיבל ערד חוזר עם האמנים הגדולים

נס וסטילה בפסטיבל ערד. צילום ניר אמיתי

היום (ב') זה מתחיל! העיר ערד לובשת פסטיבל וחוזרת במלא העוצמה בין התאריכים 19 -21 באוגוסט אל הפסטיבל החדש-ישן, עם מגוון רחב של הופעות, מייצגים, אומני רחוב, דוכנים ומוזיקה אל תוך הלילה, וגם מסיבת רחוב ענקית. בנוסף, בברים הסמוכים יקיימו הפקות מקור חינמיות של הרכבים מיוחדים, כמחווה לענקי המוזיקה הישראלית כמו אריק איינשטיין, מאיר בנאי, שלמה ארצי וגידי גוב.

זוהי השנה ה-42 של הפסטיבל, שהחל בשנת 1982, כאשר בשנים האחרונות פעל במתכונת מצומצמת. השנה, בניגוד לשנים קודמות, האירוע הנוכחי צפוי לארח 20 אלף חובבי מוזיקה ישראלית מכל רחבי הארץ.

מי שחוזר להופיע בפסטיבל וזכור בזכות ההופעה האייקונית שלו בשנת 1993, הוא הזמר והיוצר אביב גפן, שיופיע ביום השני. את היום הראשון יוביל איתי לוי עם מופע פותח של אור כהן בחגיגת ט"ו באב, את היום השני כאמור יוביל אביב גפן והתעויט עם מופע פותח של עלמה גוב. ובהופעה שתנעל את הפסטיבל יופיעו האומנים שהפכו לתופעה ברשת, ששון שאולוב, נס וסטילה ו"ילד". בנוסף, במתחם דולב תתקיים חגיגה עברית עם עינת שרוף ואירוע המוקדש לנוער עם מגוון יוטיוברים ויוצרי תוכן.

ראש עיריית ערד, יאיר מעיין: "פסטיבל ערד היווה מאז ומתמיד ביטוי לרוח הקהילה והיצירתיות בערד. השנה אנו גאים להציג תוכנית מגוונת ועשירה שתמשוך קהל רחב ותעניק חוויה ייחודית. אנו מזמינים את כולם, גם את תושבי העוטף והצפון, להצטרף לחגיגה ולהנות מאירוע בלתי נשכח. בשנים הקרובות פסטיבל ערד יחזור לגדולתו עם מופעים מרהיבים ויגיע למימדים שהכרנו בימיו הטובים".

המתחמים יחלו לפעול החל מהשעה 17:00 ברחבת המרכז המסחרי עם הפנינג ענק, וימשיכו להופעות והפעלות באולם דולב במתנ"ס, כאשר ההופעות המרכזיות יתקיימו בפארק יהושפט. בפאב המוזה, האדלה ומתחם השוק,  יתקיימו בכל יום מהשעה 23:00 הפקות מקור.

עלות הכניסה להופעות: 99 ש״ח לתושב מקומי ו- 130 ש"ח לציבור חוץ. האירוע כולל מגוון פעילויות חינמיות.

לרכישת כרטיסים

Exit mobile version