Site icon IAS

פנינה אלעזר שלו, מסיימת את תפקידה בהתאחדות המלונות

טל טננבאום נבחרה לתפקיד דוברת התאחדות המלונות בישראל. היא תחליף את מי ששימשה דוברת ההתאחדות במשך 20 שנה – פנינה אלעזר שלו, הבעלים של משרד יחסי הציבור – שלו תקשורת.

ההחלטה להפעיל דוברת בשכר בהתאחדות, נעשית במסגרת השינויים שמבצע יו"ר ההתאחדות החדש אמיר חייק, כשהכוונה למרכז את כל הפעילות תחת קורת גג אחת. בתוך כך גם היועץ הכלכלי יוסי קלינגר מסיים את תפקידו. כנראה גם שזה לא סוף פסוק וצפויים שינויים נוספים בהתאחדות.

לעצור את החבטות במלונאים

בישיבת מועצת ההתאחדות, בתחילת החודש אמר, חייק, לשעבר מנכ"ל התאחדות התעשיינים ומנכ"ל משרד התעשייה והמסחר, כי הוא מתכוון לעצור את החבטות שמקבלים המלונאים ממקבלי ההחלטות בגלל שהם תמיד היו, לדבריו, מגזר שקט ורגוע, ולהפעיל מאבק ללא פשרות כדי לשנות את סוג השיח ולעמוד על הזכויות והצרכים של המלונאים.

צוות אסטרטגי

באותה ישיבה הכריז חייק על הקמת צוות אסטרטגיה ארוכת טווח להתאחדות, בראשות המלונאי אבי אלה מרשת קיסר, לשעבר נשיא ההתאחדות, הידוע כמי שפעל רבות להכנסת חברות התעופה הלואו קוסט לישראל. עוד החליט חייק להקים פורום דור ההמשך של המלונאים, שיפעל לצד פורום המלונאיות.

כמו כן באותה הישיבה נבחרו סגני נשיא התאחדות המלונות: המלונאית סילבי כהן, מרשת ישרוטל, מנכ"לית מלון כרמים, המלונאי ג'ימי זוהר,  יזם ויועץ למלונאות ויו"ר סניף התאחדות המלונות בתל אביב המלונאי אבי אגאג'ני, מנכ"ל חברת המלונאות א.א. הוטלס, שממשיך קדנציה נוספת כסגן נשיא. בראשם יעמדו הנשיא אמיר חייק וממלא מקומו רוני פיבקו.

טל טננבאום

טל טננבאום שתהיה דוברת ההתאחדות עבדה במשך כ-4 שנים במעריב כמפיקה במוספים השונים וסיימה את עבודתה בעיתון כמפיקה של המוסף פרומו, כאשר ב-2008 מונתה לדוברת גלי צה"ל וגלגל"צ. ב-2102 מונתה לתפקיד דוברת ומנהלת יחסי הציבור של רשות הטבע והגנים.

פנינה אלעזר שלו

פנינה אלעזר שלו מסיימת את תפקידה בהתאחדות אחרי כ-20 שנה (לא ברצף), בטיפול ביחסי הציבור והדוברות של ההתאחדות. היא ביקשה היום להודות על שנים מלאות סיפוק מקצועי של עבודת יחסי הציבור והדוברות בהתאחדות, תחת ארבעה נשיאים – מיכאל פדרמן, אבי אלה, אלי גונן, עמי פדרמן ושוב  אלי גונן, וארבעה מנכ"לים – אבי רוזנטל, טובה פינטו, שמואל צוריאל ונועז בר ניר.

שלו שימש דוברת במצב של אתגר מתמשך בקידום צרכי ענף המלונאות לקדמת הבמה הציבורית, יחד עם התמודדות מול משברים רבים לאורך השנים, חלקם משברים בתיירות הנכנסת לישראל, על רקע מלחמות ואירועי טרור, וחלקם משברים אחרים, כמו: איומי הטלת המע"מ על התיירות הנכנסת, מאבק קיומי של מלונות ים המלח כנגד כיל. על רקע עליית מפלס המים, מאבק ברגולציה המביאה ליוקר המחירים ואחרים.

לדבריה: "תמה תקופה, במהלכה רכשתי ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם תחום התיירות, ולא פחות חשוב מכך, נהניתי מהדרך. אני מודה לאנשי צוות ההתאחדות על האמון הרב, שנתנו בי לאורך השנים".

 

 

Exit mobile version