Site icon IAS

פלטפורמת SmoothTravel: פריצת דרך בעולם התיירות

שנגחאי המרהיבה. צילום ממעוף הציפור. צילום freepik

פלטפורמת "SmoothTravel" מהווה ONE STOP SHOP  בה ניתן יהיה למצוא את כל המידע על הספקים בשנגחאי, לייצר תקשורת קלה ונוחה לקבלת הצעות מחיר, לקבלת מידע וסקרי שוק, לאיתור ספקים בשנגחאי, סגירת עסקאות וגביה.

חברת AVIAREPS, חברת ייצוג, שיווק ותקשורת לענף הנסיעות והתיירות,  השיקה לאחרונה, יחד עם ממשלת שנגחאי, פלטפורמת און ליין חדשה, להקלה על שיתופי הפעולה המסחריים עבור שוק ה B2B של ענף התיירות (סוכני נסיעות מפעילי תיירות וחברות תעופה) והמגזר העיסקי.

פלטפורמת "SmoothTravel" תשמש כשער הרשמי לשוק הנסיעות הסיני, ותאפשר לתעשיית התיירות העולמית להתחבר עם סוכנויות נסיעות סיניות לתיירות נכנסת  ויוצאת, סיטונאי טיולים, סוכנויות נסיעות מקוונות (OTA) וסוכני MICE בשוק מזרח סין. הפלטפורמה מיועדת לכל מגזרי תעשיית הנסיעות ברחבי העולם, ובכלל זה יעדי תיירות, מפעילי תיירות, קבוצות מלונות, קמעונאים, אטרקציות, סוכנויות להשכרת רכב, חברות שייט ועוד, ובעצם כל מי שמעוניין להרחיב את החשיפה העסקית שלהם לשוק הסיני.

הפעילות מול פלטפורמת SmoothTravel מושתת על רכישת חבילת חברות מותאמת לכל סוכן / ספק.

התכונות העיקריות של SmoothTravel

חיפוש שותפים בסיןSmoothTravel : מאפשר לספקים בארץ לזהות שותפי סחר לנסיעות יוצאות לסין. חברים בפלטפורמה יכולים להתחבר בקלות עם שותפי סחר נסיעות מוסמכים ביותר בסין שעברו בחינה והכרה על ידי הממשלה המקומית.

הפחתת סיכונים: SmoothTravel מספקת מענה להבדלים בפרקטיקות התשלום.

מערכת ערבות תשלום: תסייע למזער סיכונים הקשורים לשותפים חדשים בתעשיית הנסיעות בסין.

ביטוח נסיעות מקיפה: כמו כן, לחברי הפלטפורמה מוצעת תוכנית ביטוח נסיעות מקיפה, כדי להבטיח הפחתת סיכון הן למגזר התיירות היוצאת והן למגזר התיירות הנכנסת.

מערכת גישור דו לשונית: בנוסף, מוצעת מערכת גישור דו לשונית, לפתרון כל מחלוקת ללא עלות לחברים.

הכרות עם שוק התיירות של סין ותובנות התנהגות צרכנים: מינוף נרחב של ממשלת סין ומשאבי התעשייה.

מספקת את המחקר העדכני ביותר: SmoothTravel מספקת את המחקר העדכני ביותר על שוק הנסיעות היוצאות של סין, ובכלל זה מגמות בתעשייה והעדפות צרכנים. סקרים, ראיונות, דיונים בקבוצות מיקוד, סדנאות וביקורים במקום.

מחקרי שוק: חברי הפלטפורמה יכולים לקבל מחקרי שוק רלוונטיים עבור שוק תיירות מותאם אישית, מחקרים חיוניים כדי לייעל את אסטרטגיות השוק שלהם.

הדרכה ותמיכה:  SmoothTravelמציעה פלטפורמת אימון מקיפה, הכוללת קורסים מיוחדים עבור חברי הפלטפורמה בכל העולם ובסין. כל החברים יקבלו גישה לקידום ותמיכה במהלך אירועים שונים בסין.

תוכננה לחולל מהפכה: SmoothTravel תוכננה לחולל מהפכה באופן שבו תעשיית הנסיעות העולמית עוסקת ולהגדיר מחדש שיתוף פעולה וקישורים, תוך מתן הזדמנויות שאין שני לה כדי לעסקים לשגשג בשוק הסיני התוסס.

עוד על פלטפורמת SmoothTravel ניתן למצוא באתר:  https://www.smoothtravel.com

ובמייל  info@smoothtravel.com

Exit mobile version