Site icon IAS

פורסם מכרז למסע החיים של בתי הספר לפולין

ענבל, חברה לביטוח וסוכנות נסיעות ממשלתית, פנתה לציבור לקבלת רשימת מציעים עבור סוכנות הנסיעות למתן שירותי מסעות לפולין. על פי הערכות, מדובר במכרז ששוויו עד כ-5 מיליון שקלים. הדרישות למתן הצעה מפורטים בכתבה. מסמכי ההזמנה מפורסמים באתר ענבל: www.inbal.co.il תחת לשונית מכרזים.

השירותים המבוקשים:

בכוונת ענבל להקים רשימת מציעים של כל החברות העומדות בדרישות ויכולות לספק שירותי מסעות לפולין לרבות השירותים כדלקמן:
• שרותי טיסה בחברות סדירות ובטיסות שכר.
• שרותי לינה בבתי מלון (רמת המלונות בהתאם לדרישת הלקוח בסוכנות).
• שרותי הסעות בהתאם לגודל הקבוצה.
• שרותי הסעדה הכולל אפשרויות לדרישות מזון כשר, צמחוני, ללא גלוטן ועוד.
• מדריכים פולניים מקומיים בהתאם לדרישת השלטונות בפולין.
• תשלום דמי כניסה לאתרים שבמסלול.
• שירותים נלווים כגון: מים מינרלים, פרחים לטקסים, נרות לטקסים, מערכת הגברה, מערכת שמע אישית, חדרי התכנסות, כיבוד ועוד.
• מדריך ישראלי כולל שכר וביטוח.
• ביטוח נוסעים.
• שירותי ייעוץ בנושאי מסלולי סיור.

* יודגש כי ענבל אינה מתחייבת לרכוש את כל השירותים המבוקשים ממציע אחד.

תנאי סף:

רשאי להגיש הצעה מציע העונה בעצמו על כל התנאים הבאים במצטבר:
תנאי סף כלליים
1. ישות  משפטית – המציע הינו תאגיד (חברה בע"מ/ שותפות) או עוסק מורשה או עוסק פטור אשר עוסק במתן שירותי מסעות לפולין וקיים לפחות 12 חודשים.
2. רישיונות בתוקף – על המציע להחזיק בידיו כל אישור, רישיון ו/או היתר בתוקף הנדרשים על פי כל דין למתן השירותים המבוקשים נשוא הליך זה.
3. נספח תצהירים – חתימה על התצהירים המפורטים בנספח א' להזמנה במלואם.
4. ניהול ספרים כדין – על המציע להיות בעל כל האישורים כנדרש בחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976 (להלן: "חוק עסקאות גופים ציבוריים").
5. אישור ניכוי מס במקור – על המציע להמציא אישור ניכוי מס במקור (באם רלוונטי) וכי נוהג לדווח לפקיד השומה על הכנסותיו ולדווח למנהל על עסקאות שמוטל עליהם מס על-פי חוק מס ערך מוסף, התשל"ו – 1976.
6. היעדר ניגוד עניינים, חובת סודיות ואי הרשעה קיום אישור ביטוחי – על המציע להתחייב כי במועד ההתקשרות עמו יהא מחויב לקיים את כלל הביטוחים אשר יידרשו ממנו וזאת למשך כל תקופת ההתקשרות ו/או תקופת/ות ההתקשרות המוארכת/ות.
7. תנאי התשלום – המציע מצהיר כי ידוע לו שהתשלום עבור השירותים המבוקשים שיוזמנו יבוצע אחת לחודש באמצעות העברה בנקאית, בתנאי תשלום של שוטף + 30, כאשר ענבל תשלם למציע בלבד את מלוא הסכום ולא לאף גורם נוסף.
8. אישור לפרסום שם המציע – על המציע לתת הסכמתו לפרסום שמו במסגרת רשימת המציעים, אשר תפורסם באתר האינטרנט של ענבל ו/או באתרי אינטרנט אחרים של מדינת ישראל.

תנאי סף מקצועיים

1. ניסיון מקצועי – על המציע להיות בעל יכולת לספק את כל השירותים המבוקשים במלואם.
2. למציע ניסיון של לפחות שנתיים בארגון מסעות לפולין ומתן כל השירותים המבוקשים.
3. המציע ביצע, במהלך 7 השנים האחרונות, לפחות 15 מסעות לפולין הכוללים לפחות 15 נוסעים בקבוצה, משכם לפחות 4 לילות בפולין והם כוללים את כלל השירותים המבוקשים.
4. סוכן מקומי בפולין המיצג את החברה במסגרת התקשרות זו ומתן השירותים בפולין.
5. מענה אנושי לתמיכה בתקלות במהלך שבעה ימים בשבוע ו- 24 שעות ביממה לאורך כל השנה (מלבד יום כיפור).

נוהל העברת שאלות ובירורים

כל פנייה במסגרת הליך זה תעשה בכתב בלבד לאשת הקשר במכרז זה – עו"ד מורן שרפמן באמצעות כתובת הדוא"ל: M2517@inbal.co.il. שאלות המציעים תוגשנה בכתב בלבד באמצעות הדוא"ל הנ"ל וזאת עד ליום 1 בינואר 2018, בשעה 14:00. תשובות לשאלות ההבהרה תפורסמנה במכתב הבהרות באתר ענבל.

המועד הראשון להגשת ההצעה

על המציע להגיש את הצעתו בהתאם לדרישות ולתנאי המכרז במעטפה סגורה ובמסירה ידנית בלבד לתיבת המכרזים אשר ממוקמת בדלפק הקבלה במשרדי המזמינה, רחוב ערבה, קריית שדה התעופה, בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 (למעט ערבי חג, חגים וימי חול המועד). המועד הראשון להגשת ההצעות הינו ביום 15 בינואר 2018 בשעה 14:00.

ההצטרפות לרשימת המציעים תתאפשר בכל עת. מומלץ בזאת למציעים להגיש את הצעותיהם להליך זה מוקדם ככל הניתן ולהיכלל ברשימת המציעים מראש.

• הוראות הגעה לבית ענבל ניתן להוריד מאתר האינטרנט של ענבל.
• ענבל שומרת לעצמה את הזכות לדחות ו/או לשנות את המועדים המצוינים לעיל, בהודעה אשר תפורסם באתר ענבל, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
• בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו ובין האמור במסמכי המכרז, יגבר האמור במסמכי המכרז.
• ועדת המכרזים של ענבל אינה מתחייבת לקבל כל הצעה שהיא.

Exit mobile version