Site icon IAS

פארק המים הראשון באילת צפוי לכלול את המגלשה הגבוהה במזרח התיכון

הדמיה של פארק המים המתוכנן באילת. מגלשות ואטרקציות מים.צילום יח"צ

לאחר שעד כה לא נהנתה העיר אילת מפארק מים, אושר לאחרונה היתר בניה לפארק "ספלאש אילת", שיוקם במתחם ה"טקסס ראנץ'" הממוקם מול רצועת החוף הדרומית. הפארק החדשני המתוכנן על שטח של כ-20 דונם, ישלב מגלשות מים ואטרקציות מים בין החדשניות ביותר בעולם. עוד ישולבו מגלשות ייחודיות עם אפקטים טכנולוגיים, מגלשות מרוץ, מגלשות אבובים, מתחם ילדים ענק, קרוסלות, סירות מתנגשות ועוד. בנוסף, יציג פארק המים את המגלשה הגבוהה ביותר במזרח התיכון, בגובה של 24 מטר לאוהבי האדרנלין. ראש העיריה, מאיר יצחק הלוי, שביקר השבוע בשטח, אמר בהתרגשות: "רק החולמים מגשימים".

אילת. אטרקציה חדשה לעיר הדרומית. צילום עירית רוזנבלום

מליאת מועצת העיר אישרה באחרונה בשבתה כוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילת את הקמת הפארק והשבוע כבר עלו הטרקטורים על השטח. העבודות בהתאם להיתר צפויות להימשך כשנתיים. פארק המים שיוקם כאמור במתחם "הטקסס ראנץ'" לשעבר, יאופיין כאואזיס טרופי תוך הבנות והתחשבות בסביבה ובמיקום המדברי ותוך שמירה על הצביון הנופי הייחודי של האזור ופיתחת נחל שלמה.

בתכנון פארקי מים נוספים

נמסר כי מאז תחילת כהונתו פעל ראש העיריה מול בעלי הקרקע בדרישה להציע הצעות או להחזיר את השטח לרשות מקרקעי ישראל ובלבד שלא יישאר בשיממונו. בשנים האחרונות נשאו מאמציו פרי והחברה המשותפת המחזיקה בשטח, קיבלה את הצעתו להקים במקום פארק מים ולהסיר את המפגע הקיים. לדבריו, הקמת פארק המים מתיישבת עם פעולות העיריה להשביח את המוצר התיירותי ולפתח אטרקציות נוספות בעיר לרווחת והנאת תושבי העיר ואורחיה. "הקמת פארק מים במיקומו הנוכחי ובהתאמה לסביבה, תסייע לפנות אתר תיירותי העומד בשיממונו כבר שנים רבות ותהווה חלק משלים לטיילת המזח הדרומי אותה אנו מפתחים בעת הזו", ציין ראש העיריה והוסיף כי בתכנון הקמת עוד שני פארקי מים, צפון-מערבית למעבר הגבול ערבה, וטיילת תת-ימית ראשונה מסוגה בחוף הדרומי.

Exit mobile version